تلویزیون در سالهای اخیر به سختی توانسته به تعداد انگشتان دست برنامههایی تولید کند که در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی با استقبال گستردهای روبرو شوند. البته برخی برنامهها با صرف هزینههای زیاد و تبلیغات گسترده به این موفقیت دست پیدا کردهاند، اما برنامههایی نیز با محتوای خلاقانه و تازهای که دارند، توانستهاند در فضای مجازی به سرعت دست به دست شوند و توجه بسیاری را جلب کنند. «برمودا» از جمله این برنامههاست- که با تمام نقصها و ایراداتی که مانند هر برنامهای ممکن است داشته باشد، اما با محتوای خلاقانه و تازه و نوع سؤالاتی که از میهمانان خود میپرسد و جوابهایی که از آنها میگیرد، خود را از دیگر برنامهها متمایز کرده است. کامران نجفزاده در برنامه خود، به سراغ شخصیتهایی رفته است که کمتر به تلویزیون میآیند و بهویژه سوالاتی را از آنها مطرح میکند که کمتر پیش آمده چنین پرسشهایی در تلویزیون از این افراد پرسیده شود. بهعنوان مثال، ناگفتههایی از بهزاد فراهانی، آشا محرابی و حتی حسینپور مسئول تشریفات ریاستجمهوری در این برنامه مطرح میشود که برای مخاطبان تازه و جالب است. مجری آنقدر ماجراجویانه وارد زندگی میهمانان برنامه میشود- و مثلاً آشا محرابی بازیگر، دوبلور و گوینده را مجبور به صحبت درباره حوزه روابط بینالملل میکند یا مثلاً سعید سهیلی را وامیدارد از اتفاقات و مسائلی پرده بردارد که به نوعی تازه و جالب توجه هستند- که چنین شیوهای از مجریگری کمتر دیده شده است. در واقع جسارت و نحوه گفت وگوهای کامران نجفزاده در این برنامه یکی از ویژگیهای منحصر به فرد آن است.یکی دیگر از رموز موفقیت کامران نجفزاده نیز انتخاب صحیح میهمانان، عبور از کلیشهها و هدفگذاری درست در جریان گفت وگو است. چنین رویکردی این امکان را داده که برنامه «برمودا» هم سرگرمکننده و هم آموزنده و جذاب باشد...