شماره ۳۲۶۷ | ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ دي
صفحه را ببند
تغییر فرآیند عملیات رفت و روب در پایتخت

داود گودرزی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: جلب رضایت حداکثری شهروندان، ارتقای سطح خدمات و سامان بخشیدن به مشکلات ناشی از قراردادهای پیمانکاران در دستورکار شهرداری تهران است و تعدد قراردادها (حدود ۱۶۰ قرارداد)، عدم رضایت پیمانکاران از انباشتگی مطالبات و پرداخت‌های نامناسب صورت وضعیت‌ها توام با نرخ خدمات بسیار پایین، عدم رضایت کارگران و عدم شفافیت حوزه کشف قیمت از قبیل این مشکلات بودند.
وی ادامه داد: برای اولین بار در راستای ارتقاء و بهبود نگهداشت   شهر و برنامه تجمیع و یکپارچه سازی عملیات مدیریت پسماند با پیاده سازی نظام فهرست بهایی و تکالیف ناشی از طرح جامع مدیریت پسماند، ابلاغ اساسنامه و نظام فنی و اجرایی با اهداف اصلی اجرای دقیق نظام‌نامه، تجمیع حداکثری، تمرکز در اعتبارات، افزایش مدت قراردادها و ... نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران برای نظافت پایتخت است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای مدیریت پسماند شهری گفت: در راستای اجرای طرح جامع مدیریت پسماند، ناوگان خودرویی جمع آوری پسماند پس از ۱۰ سال نوسازی و ارتقاء پیدا کرد. وی ادامه داد: از بازخوردها و نتایج مثبت این طرح می‌توان به کاهش ۴۲ درصدی پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس طی ۷ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل در موضوعات خدمات شهری از قبیل پاکسازی و نظافت معابر قابل رفت و روب، جمع آوری و حمل پسماند، شستشوی مخازن ذخیره سازی موقت پسماندها، کسری مخازن ذخیره سازی موقت پسماندها و ... اشاره کرد .


تعداد بازدید :  27