شماره ۵۱۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
2کشته و 13 مجروح در حفاری مرگبار تونل قطار

عملیات حفاری در تونل قطار شهری مشهد حادثه هولناکی رقم زد. ریزش آوار در این تونل در حال ساخت 2 کشته و 13 مجروح بر جای گذاشت.
شهرام طاهرزاده کارشناس مسئول حوادث و فوريت‌هاي پزشکي خراسان‌رضوي  در رابطه با این خبر گفت: «ريزش تونل در دست ساخت خط دوم مترو مشهد 13 کارگر در حال کار را مجروح و روانه بيمارستان کرد.»
اين حادثه ساعت 16 ظهر روز شنبه در ايستگاه در حال ساخت اين خط قطار شهري در محدوده خيابان رسالت مشهد رخ داد. با اعلام این خبر بلافاصله یک آمبولانس و يک اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.
کارشناس مسئول حوادث و فوريت‌هاي پزشکي خراسان رضوي افزود: در این حادثه 2 کارگر به کام مرگ فرو رفتند و11 مجروح اين حادثه کارگران پروژه هستند که به بيمارستان‌هاي شهيد کامياب و هاشمي‌نژاد مشهد انتقال داده شدند، 2 مصدوم دیگر به صورت سرپایی مداواشدند.»
عمليات حفاري مسير 13‌هزار و 700 متري خط دوم قطار شهري مشهد از منطقه رضاشهر به سوي منطقه طبرسي شمالي اين شهر توسط 2 دستگاه تي.بي.ام از تير ماه 1390 آغاز شده و تاکنون افزون بر 11 هزار متر آن حفر شده است.4خط براي قطارشهري مشهد تعريف شده که از اين ميان خط يکم آن به طول 19 کيلومتر از پايانه غدير نخريسي تا وکيل آباد اسفند ماه سال 89 به بهره برداري رسيد و روزانه به‌طور ميانگين 100 هزار نفر توسط قطار شهري در مسير خط يکم آن جا به جا مي شوند.


تعداد بازدید :  138