شماره ۵۱۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

توهین به خانم چلسی
انتشار فیلمی از توهین هواداران تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال به اوا گارنیرو، پزشک زن چلسی جنجال بزرگی در انگلیس به راه انداخته است‌. براساس گزارش‌های منتشر شده باشگاه چلسی قصد شکایت از عوامل این توهین را که از الفاظ رکیکی در شعارهای خود استفاده کرده‌اند، دارد. تنها روزنامه «میرر» خود به این موضوع اشاره کرد‌ه است.

پارما وام می‌گیرد
16 باشگاه ایتالیایی در نشست اتحادیه لیگ‌ حرفه‌ای فوتبال ایتالیا با پرداخت وام 5‌میلیون یورویی به باشگاه پارما بحران‌زده موافقت کردند. این باشگاه در پرداخت دستمزد بازیکنان و کادرفنی‌اش ناتوان است و قرار شده 19 مارس 2015 (28 اسفند 93) دادگاهی درخصوص ورشکستگی‌ آن تصمیم بگیرد. 16 باشگاه‌ سطح اول فوتبال ایتالیا با دادن وام 5 میلیونی یورویی به باشگاه‌ پارما موافقت کردند. تنها چزنا مخالفت خود را با این طرح اعلام کرد.

ممنوعیت ورود طبل به ورزشگاه
شیلی برای جلوگیری از خطر هولیگانیسم در رقابت‌های کوپا آمریکا در تابستان آینده ممنوعیت حمل بنر، طبل و نوشیدن مشروبات الکلی در استادیوم‌ها را برای هواداران وضع کرده است.
استفاده از طبل در بازی‌های فوتبال آمریکای‌جنوبی امری متداول بوده اما مسئولان بازی‌ها اجازه حمل طبل به ورزشگاه‌ها را نخواهند داد. بنا به دلایل متعدد، حمل بنرها و مواد محترقه هم به داخل استادیوم‌ها در کوپا آمریکا ممنوع خواهد بود.


تعداد بازدید :  225