شماره ۵۱۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
کفاشیان بعد از نایب‌رئیسی AFC با اقتدار صحبت کرد
حق‌پخش را ندهند از لیگ قهرمانان حذف می‌شویم!
برای میزبانی جام‌ملت‌ها مشکل حضور زنان ارجح نیست

شهروند| رئیس فدراسیون فوتبال بعد از سفرهایی که در هفته گذشته به مالزی و بحرین داشت و در نهایت خبر نایب‌رئیسی او در AFC به گوش رسید، دیروز درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که در بخشی از آن به صحبت‌های سپ‌ بلاتر درباره عدم‌حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران مثل همیشه با شوخی و خنده اینطور واکنش نشان داد: «برای برگزاری جام ملت‌ها معیارها و ملاک‌های زیادی وجود دارد که تنها یکی از آنها بحث حضور بانوان است و این بحث بسیار کوچکی در برابر معیارهای دیگر است. اگر مسائل دیگر حل شود قطعا این موضوع نیز حل می‌شود. ما با حضور بانوان کشورهای دیگر در ورزشگاه‌ها مشکلی نداریم و AFC تسهیلاتی را از ما خواسته و ما نیز متعهد شده‌ایم تا زمان مقرر به آنها عمل کنیم.»
او درباره دیدارش با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داد: «شیخ‌سلمان اعلام کرد که درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ و نقاط ضعف و قوت ایران و امارات را به اندازه کافی بررسی نکرده است. قرار است اوایل‌ سال آینده 5نفر از کارشناسان AFC به ایران بیایند و پس از آن نیز برای تعیین معیارهای لازم به امارات نیز سفر کنند. مهمترین مشکل ما برای میزبانی جام ملت‌های آسیا اصلا بحث حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها نیست بلکه آنچه در جلسه با شیخ سلمان مطرح شد اسپانسرها و حق‌پخش تلویزیونی بود.»
رئیس فدراسیون فوتبال از تهدید جدیدی برای فوتبال ایران خبر می‌دهد: «شیخ سلمان از طریق رسانه‌ها مطلع شده که باشگاه‌های ایران در ‌سال‌جاری حق‌پخش تلویزیونی خود را دریافت نکرده‌اند و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد که یکی از مهمترین و اساسی‌ترین قوانین حضور باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا دریافت حق پخش تلویزیونی است که اگر این موضوع محقق نشود از ‌سال آینده حضور باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ‌هاله‌ای از ابهام خواهد بود.» علی کفاشیان درباره رکورد 7ساله حضور خود در فدراسیون فوتبال نیز می‌گوید: «من زمانی هم که در دوومیدانی بودم در 110متر بامانع رکورد زدم اما این رکورد شکسته شد. امیدوارم رکورد من در مدیریت فدراسیون فوتبال هم شکسته شود. خو‌شبختا‌نه ما با این ثبات مدیریتی توانستیم این کرسی‌ در آسیا را بگیریم و در راستای آن می‌توانیم امتیازاتمان را بالاتر نیز ببریم.»
وی البته در واکنش به شایعه استعفای خود بعد از نایب‌رئیسی در AFC می‌افزاید: «اصلا این‌طور نیست من قصد استعفا ندارم. تا برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون یک‌سال باقی مانده و در آن مجمع است که تصمیم گرفته می‌شود من بروم یا نروم.»


تعداد بازدید :  190