شماره ۳۲۳۵ | سه‌شنبه 20 آذر 1403
صفحه را ببند
پلتفرم ایرانی شناسایی رضایت مشتریان از لحن تماس تلفنی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی پلتفرمی را توسعه داده است که از روی لحن مشتریان، عملکرد سازمان‌ها را بر اساس نیازهای آن‌ها ارتقاء می‌دهد. این شرکت به‌ عنوان تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر اساس رویکرد «پیشرو بودن در شکل‌دهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن کاربردی ‌کردن فناوری‌های نوین برای توسعه جامعه دیجیتال است. همچنین توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردی ‌کردن تکنولوژی‌های جدید دیجیتال و سرمایه‌گذاری برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی در آن‌ها، از برنامه‌های اصلی این شرکت به شمار می‌رود.
یکی از محصولات این شرکت کنترل کیفیت مرکز تماس است که مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه می‌شود. این زیرساخت کلیه صداهای مرکز تماس را دریافت می‌کند و از میان این اصوات، مشتریانی را که شکایتی نسبت به سازمانی دارند، شناسایی می‌کند. در حقیقت اصواتی که لحن عصبانی دارند را استخراج می‌کند و گزارشی از شکایت مشتریان تهیه کرده و ارائه می‌دهد. این قابلیت کمک زیادی به موضوع مشتری مداری سازمان‌ها می‌کند. بر اساس داده‌های این مرکز کنترل کیفیت می‌توان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمان‌ها می‌توانند عملکرد سازمان خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان ارتقاء دهند.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهد شد.

تعداد بازدید :  49