شماره ۵۱۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند
صفحه را ببند
دشمني با دوست

آنچه را كه براي خودت مي‌خواهي، براي ديگران هم بخواه! شايد اين يك اصل اساسي است، آن هم در زندگي مشترك. اما بعضي مردها و بعضي از زن‌ها، در اين موضوع اختلاف جدي و اساسي دارند.
چندی پیش زن جوانی به‌نام محبوبه با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی، شوهرم خیلی به دوستانش اهمیت می‌دهد و در عوض با دوستان من بدرفتاری می‌کند.
محبوبه ادامه داد: او همیشه از من توقع دارد که به دوستانش احترام بگذارم و هربار به خانه ما می‌آیند از آنها پذیرایی کنم ولی وقتی اسم دوستان من می‌آید، او شروع به داد زدن و دعوا می‌کند و از من می‌خواهد ارتباطم با آنها را قطع کنم.
وی افزود: شوهرم خیلی خودخواه است. به او می‌گویم، وقتی من به دوستان تو اهمیت می‌دهم، تو هم باید به دوستان من احترام بگذاری. ولی شوهرم این حرف‌ها را متوجه نمی‌شود و فقط می‌خواهد من از دوستانش پذیرایی کنم. دیگر از دست کارهای او خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.
خب اين موضوع قابل اصلاح است. مگر اين‌كه شوهر محبوبه ادله خاصي براي اين اعتقاد خود داشته باشد. احترام به حقوق‌انساني همسر يكي از موضوعات مهم است كه گاه ناديده گرفته مي‌شود.


تعداد بازدید :  223