شماره ۳۲۱۱ | دوشنبه 21 آبان 1403
صفحه را ببند
رسیدگی ۹۶ درصدی به درخواست‌های مردم برای توسعه ارتباطات روستایی

بررسی‌های وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که از آغاز فعالیت دولت چهاردهم تاکنون در مجموع به ۹۶ درصد از درخواست‌های مردمی ثبت شده در سایت «کارزار» با موضوع ارتباطات روستایی رسیدگی و پاسخ مناسب داده شده است./ ایسنا

 

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهد شد.

تعداد بازدید :  62