شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
سرباز جوان 110‌میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند

شهروند| سرباز وظیفه‌شناس در اقدامی کیف پول حاوي 10ميليون تومان طلا و 100ميليون تومان پول نقد را پیدا كرد و به صاحبش بازگرداند.
يك سرباز وظیفه در اداره نظارت بر اماكن عمومي در حال انجام پست خود بود كه كيفي را در بیرون از محوطه سازمانی و روی خودروی شخصی پیدا کرد. اين سرباز وظيفه پس از بررسي كيف در حالي ‌كه متوجه پول و طلاهاي زيادي درون اين كيف شد، آن را به ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی تحویل داد. وي بدون اين‌كه دست به آن پول‌ها بزند كيف را تحويل مسئولان داد.
پس از بررسی محتویات کیف، صاحب آن شناسایی شد. صاحب اين كيف نيز در حالي ‌كه به شدت به خاطر گمشدن كيفش ناراحت بود به اداره نظارت بر اماکن عمومی رفت و گفت برای انجام کار اداری به اداره نظارت بر اماکن عمومی مراجعه کرده بودم. پس از اتمام کار و خروج از اداره متوجه شدم کیف پر از پول و سكه‌ام در داخل خودرو نیست. تصور مي‌كردم كه كيفم سرقت شده باشد. درون كيف همه زندگي من بود و تصور مي‌كردم كه با گم شدن آن تمام زندگي من هم نابود شده است. 100 ميليون تومان پول و كلي سكه و طلا كم نيست و اصلا فكرش را هم نمي‌كردم كه بتوانم دوباره آن را پيدا كنم. آن هم بدون اين‌كه ريالي از اين پول‌ها كم شود.
سرهنگ صادق نامور رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌شمالی در اين خصوص گفت: کیف پیدا شده حاوی 10‌میلیون تومان طلا، سکه و 100ميليون تومان پول در عابربانک‌ها، یک سند خانه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و شناسنامه بود که در نهایت صحیح و سالم به صاحبش تحویل داده شد.


تعداد بازدید :  412