شماره ۵۱۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
فعاليت داوطلبانه در مهيار
لذت نیکوکاری را در یک روز بچشید

موسسه خيريه همياري مبتلايان به سرطان مهيار در ‌سال 1387 با نيت پاك و همت چند انسان نيكوكار و دردآشنا با سرطان، در قالب نهادي غيرانتفاعي با شماره 23126 در مراجع قانوني كشور به ثبت رسيده است و از آن زمان تاكنون در جهت انجام امور خيريه در زمينه‌هاي پيشگيري، درمان، حمايت و نگهداري از مبتلايان به سرطان و خانواده‌هاي آنان و همكاري با موسسات و نهادهاي مرتبط كه موضوع فعاليت موسسه مي‌باشد، در تلاش است.  مهيار بر آن است كه يكي از معتبرترين مراكز حمايتي بيماران سرطاني در ايران را ايجاد نمايد. از آن‌جا كه از ‌سال 1370 موسسه خيريه محك متكفل وظيفه خطير حمايت از كودكان سرطاني تا سقف سني 14‌سال شده است، موسسه مهيار با چشم‌انداز حمايت از بيماران سرطاني بالاي 14 سال، حركت خود را آغاز نمود.
موسسه خيريه همياري مبتلايان به سرطان مهيار نهادي كاملاً مستقل، غير انتفاعي، غيرسياسي و يكپارچه است كه ضمن توجه و احترام به ارزش‌ها و اعتقادات جامعه ايراني، به اهداف عالي انساني مي‌انديشد و در اين راه از حمايت‌هاي مالي و مشاركت‌هاي سازمان‌ها و نهادهاي خصوصي و غير خصوصي و افراد نيكوكار داخل و خارج كشور در راستاي تحقق مأموريت خود كه همانا انجام امور حمايتي، درماني براي مبتلايان و دردمندان سرطان است، استقبال مي‌كند.
موسسه خيريه مهيار به‌عنوان یک موسسه مردم‌نهاد دست همیاری نیروهای داوطلب و علاقه‌مند به خدمت را می‌فشارد و در این زمینه از مشارکت نیروهای داوطلب به‌ویژه جوانان عزیز در انجام فعالیت‌ها و امور مختلف موسسه استقبال مي‌كند.
برای عضویت داوطلبانه در مهیار لازم است فرم همکاری داوطلبانه را تکمیل نموده و آن را به موسسه تحویل یا ارسال نمایید. پس از ثبت مشخصات، شما عضو کمیته داوطلبان خواهید بود و برحسب زمینه‌های همکاری که در فرم خود درج کرده‌اید همکاری داوطلبانه شما با مهیار آغاز می‌شود. براي کلیه افرادي كه مايل به همكاري داوطلبانه با مهيار هستند، دارا بودن شرايط عمومي زیر جهت همكاري ضروري است:
  اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي ايران
  عدم ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در دوران اشتغال و تحصيل
   عدم احراز فساد

 


تعداد بازدید :  369