شماره ۵۱۴ | دوشنبه 11 اسفند 1393
صفحه را ببند
رشد ٣٨ درصدی تعداد تراکنش های سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران

تعداد تراکنش های سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در پایان دی ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ٣٨ درصد رشد را نشان می‌دهد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه می‌گردد و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... می‌باشد. این گزارش می‌افزاید: تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان دی ماه سال ١٣٩٣ به بیش از ٣٩٨ هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٢٤ درصدی تعداد مشتریان استفاده کننده از این سامانه در مقایسه با دی ماه سال گذشته است. همچنین تعداد تراکنش های سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در پایان دی ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ٣٨ درصد رشد را نشان می دهد. براساس این گزارش، بانک صادرات ایران با بهره گیری از دستگاه رمز ساز لحظه‌ای (otp) در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارایه خدمات تنوع اینترنتی نموده است.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهد شد.

تعداد بازدید :  453