شماره ۵۱۳ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

چلسی-تاتنهام در فینال جام اتحادیه
برای آقای خاص، جام اتحادیه یادآور اولین جام دوران مربیگری‌اش در انگلیس است و حالا قصد دارد خاطره نخستین قهرمانی‌اش در انگلیس را با اولین قهرمانی در دومین فصل دومین دوره حضورش تکرارکند. بی‌خود نیست «میرر» از قول او تیتر زده این فینال، مهم ترین فینال دوران حرفه‌ای مورینیوست! تاتنهام که با وجود حذف درمرحله یک‌شانزدهم‌نهایی لیگ‌اروپا، تنها 2 امتیاز با تیم چهارم حال حاضر لیگ برتر انگلیس فاصله دارد با 7 تغییر نسبت به بازی قبلی اش به میدان می‌رود. هری کین، کاپیتان یونس کابول، اتین کاپوئه،امانونوئل آدبایور، کایل واکر، اندرو تاوسند به نیت حضور در این بازی، بازی دور برگشت یک‌شانزدهم‌نهایی لیگ اروپا را از روی نیمکت تماشا کردند و تنها پوچتینو، سرمربی تاتنهام تصمیم می‌گیرد فورم را به یورس ترجیح دهد یا نه. تاتنهام مصدوم خاصی ندارد اما چلسی ازحضور ماتیچ که اولین جلسه محرومیتش از 2 بازی به دلیل اخراج مقابل برنلی را پشت سر می‌گذارد و اوبی میکل محروم است.

روسای رئال و بارسا در دادگاه
فلورنتینو پرس، رئیس 67 ساله باشگاه رئال مادرید به دادگاه فراخوانده شده تا در خصوص پرونده‌ای که برای بررسی اقدامات گروهی از فعالان اقتصادی، اشخاص حقوقی و تنی چند از اعضای شوراهای شهر اسپانیا جهت وصول وجوهی غیرقانونی از سوی آن‌ها برای عقد برخی قرارداد‌های تجاری به جریان افتاده است، شهادت دهد. پرس در دادگاه در خصوص خدماتی که طی یک سال از سوی مؤسسه تحقیقاتی و آماری با مالکیت آلخاندرو دپدرو، متهم پرونده «عملیات پونیکا» دریافت کرد، شهادت می‌دهد. بارتومئو، همتای پرس در بارسلونا هم  به دلیل فساد مالی درجریان خرید جنجالی نیمار از سانتوس در سال 2013 باید در دادگاه حاضر شود. دادستانی تاکید کرده رئیس فعلی باشگاه در ماجرای خرید نیمار دخیل بوده است.

تعیین تاریخ فینال جام‌جهانی 2022
سپ بلاتر، رئیس فیفا تاکید دارد فینال جام‌جهانی 2022 قطر باید تا قبل از روز 27 آذر انجام شود. فیفا پیشتر خبر داده بود فینال، 2 دی ماه 1401  انجام می‌شود اما حالا تصمیم گرفته جام جهانی 2022 درقطر را در ماه نوامبر و دسامبر( آبان و آذر 1401 شمسی) برگزار کند.


تعداد بازدید :  227