شماره ۵۱۳ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر به این جشنواره پیام داد.

سازندگان مجموعه «کلاه قرمزی»، ویژه برنامه نوروزی جدید خود را پس از ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) روانه آنتن می‌کنند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی‌ نمایش می‌گوید هنوز هیچ‌کدام از سرگروه‌ها برای اکران نوروزی قراردادی نبسته‌اند و اکران هیچ فیلمی در نوروز قطعی نشده است.

ساخت فیلمنامه «دختر» نوشته مهران کاشانی به کارگردانی رضا میرکریمی به آغاز پیش تولید نزدیک شده و قرار است در صورت هماهنگی امور تا قبل از پایان ‌سال مقابل دوربین برود.


فیلم کوتاه داستانی «ماهی و من» به نویسندگی و کارگردانی و بازی بابک حبیبی‌فر از جشنواره فیلم رنگو در کشور شیلی دیپلم افتخار دریافت کرد.

لئونارد نیموی، بازیگر آمریکایی که علاقه‌مندان سینما و تلویزیون او را با نقش آقای اسپاک در مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا می‌شناسند، از دنیا رفت.

رضا داودنژاد معتقد است مردم بیشتر سریال‌های ماهواره‌ای را می‌بینند و شخصیت‌هایی مثل «فاطما گل» را از شخصیت‌های سریال‌های ایرانی بیشتر می‌شناسند.

مجموعه «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی که اوایل زمستان امسال در تهران مقابل دوربین رفت، تاکنون بیش از نیمی از آن تصویربرداری شده است.

فیلم‌های «نینجای ایرانی» مرجان ریاحی و «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» نرگس آبیار به سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان «کرتیل» فرانسه راه یافتند.

شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 7 عنوان موافقت کرد. در این جلسه نیز با توزیع قسمت 4 «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ و قسمت 4 «شوخی با شما» به کارگردانی امیرحسین قهرایی موافقت شد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌ا... سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی از هفته گذشته متوقف شده و هنوز وضع ادامه تولید آن مشخص نیست.

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به ریاست شورای سیاست‌گذاری هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی منصوب شد.

مریت ویور برنده جایزه اِمی، نقش اصلی را در نمایش «دوزخ» نوشته جنیفر هیلی (برنده جوایز نمایشنامه‌نویسی) بازی می‌کند.

کتاب خاطرات «شیخ ابراهیم زنجانی» به اهتمام غلامحسین میرزا صالح، از سوی نشر کویر به چاپ سوم رسید.

مجموعه مستند «ماجرایی بس عظیم» با نگاهی به پشت صحنه و مراحل ساخت فیلم سینمایی «ملک سلیمان» در سه قسمت 45دقیقه‌ای از شبکه مستند پخش می‌شود.

علیرضا جلالی تهیه‌کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «پایان خدمت» در گروه هنر و تجربه و کوتاه شدن فیلم سینمایی «چاقی» برای اکران عمومی خبر داد.

لئوناردو دی‌کاپریو فیلم «اتاق شلوغ» بر مبنای زندگی بیلی میلیگان را تهیه و در آن بازی می‌کند. این پروژه درباره بیلی میلیگان اولین فردی است که توانست با موفقیت از اختلال چندشخصیتی برای دفاع از خود در دادگاه استفاده کند.

هومن برق‌نورد و بهنوش طباطبایی چهره‌های جدید نمایش «ترانه‌های قدیمی» هستند که در این اجرا محمد رحمانیان را همراهی می‌کنند.


تعداد بازدید :  240