شماره ۵۱۳ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   بورس کالا آماده صادرات با لغو تحریم‌ها | حسین پناهیان، مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: این امکان در بورس کالا فراهم است تا بلافاصله پس از برداشتن تحریم‌ها از طریق رینگ صادراتی اقدام به صادرات محصولات مختلف به کشورهای گوناگون کنیم. او در این‌باره افزود: تمامی ابعاد بورس کالا برای سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذاران پتانسیل محسوب می‌شود چرا که در این بورس به صورت فیزیکی کالا معامله می‌شود و امکان معامله برای کسانی که تأمین‌کننده مواداولیه و خریدار این مواد هستند در بورس کالا فراهم است.

   ممنوعیت گرانفروشی اوراق مسکن در فرابورس | مبینا بنی‌اسدی، سرپرست روابط‌عمومی فرابورس با اشاره به این‌که هیچ‌یک از کارگزاران عضو فرابورس نمی‌توانند با رقمی بالاتر از قیمت روز، اوراق تسهیلات مسکن را به خریداران واگذار کنند، گفت: پروسه خرید تسهیلات مسکن در فرابورس حدود ۳ تا ۵ روز زمان می‌برد. او افزود: متقاضیان خرید اوراق تسهیلات مسکن تنها از طریق شعب بانک مسکن و کارگزاران عضو فرابورس باید اقدام به خرید این اوراق کنند.

   عرضه بلوکی سهام  3شرکت | 5/99‌درصد از سهام کنترلی شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به قیمت پایه کل ۱۶‌هزار و ۱۰۷‌میلیارد و ۹۷۴‌میلیون و ۶۱۰‌هزار و ۸۱۹ ریال، ۲۰‌درصد از سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت فن‌آوا کارت به قیمت پایه کل ۲۷۴‌میلیارد و ۸۰۰‌میلیون ریال و ۳۰‌درصد از سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز نیز با قیمت پایه کل ۲۱۶‌میلیارد ریال روی میز مزایده خواهند رفت.


تعداد بازدید :  193