شماره ۳۱۲۹ | ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
صفحه را ببند
پاسخ به شایعاتی که درباره «پایتخت 7» مطرح شده
«پایتخت 7» را باید از صفر سرمایه‌گذاری می‌کردیم!

در پی مطرح شدن شایعاتی درباره آغاز تولید سری هفتم سریال «پایتخت»؛ رئیس سیمافیلم ضمن اشاره به این‌که «تاکنون هیچ‌کدام از فصول قبلی این سریال بدون فیلمنامه جلوی دوربین نرفته»؛ از تعامل با عوامل سریال «پایتخت» سخن گفت که این روزها در مرحله پیش‌تولید است.
مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در جمع خبرنگاران درباره تولید سری جدید «پایتخت» گفت که «در این چند وقت اخیر در تعامل با صداوسیما اتفاقات خوبی در زمینه این سریال رخ داده- که البته هم تیم تولید و هم مدیران صداوسیما در رقم خوردن این اتفاقات مثبت سهیم بوده‌اند».
رئیس مرکز سیمافیلم درباره فیلمنامه «پایتخت ۷» نیز گفت: «مدت‌هاست که ریل فیلمنامه سر جای خودش قرار گرفته است. در واقع فیلمنامه می‌رود و می‌آید و ویرایش می‌شود». نقویان درباره نقش محسن تنابنده نیز از ادامه حضور او به عنوان سرپرست نویسندگان سریال خبر داد و تاکید کرد که «فیلمنامه سری هفتم پایتخت نیز طبق همان مدل فصول قبل نوشته می‌شود». این صحبت در پاسخ به شایعاتی مطرح شد که در شماری از رسانه‌ها مطرح شده بود و حکایت از این داشت که فیلمنامه طبق روال مرسوم بسیاری از سریال‌ها سر صحنه نوشته می‌شود. رئیس مرکز سیمافیلم اما در این زمینه توضیح داد: «من این جمله را از خود آقای سیروس مقدم کارگردان سریال شنیده‌ام و در جهت حمایت از او می‌گویم که تاکنون هیچ‌یک از فصل‌های «پایتخت» بدون فیلمنامه تصویربرداری نشده است و الان فصل هفتم هم به همان منوال پیش می‌رود. با این حال در هر دوره‌ای ممکن است نظرات متفاوتی هم وجود داشته باشد و تعامل دوطرفه با مدل دیگری پیش رود».
مهدی نقویان با اشاره به این‌که «پیش‌تولید سریال سنگین است؛ چون سریال پنج سال تولید نشده بود و برای برخی اتفاقات باید از صفر سرمایه‌گذاری شود» گفت: «خدا را شکر طبق گفته خود عوامل سریال «پایتخت»، شرایطی که برای آنها فراهم شده شرایط مطلوبی است. ان‌شاءالله کار در آینده نزدیک کلید می‌خورد و خبر آن را هم خود ما اعلام می‌کنیم».

 


تعداد بازدید :  20