شماره ۳۱۲۹ | ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
صفحه را ببند
اجتماع بزرگ مدافعان حجاب و حریم خانواده در ورزشگاه آزادی

مراسم اجتماع ۱۰۰ هزار نفری و خانوادگی «حجاب» از سوی مجموعه مردمی دختران انقلاب در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
این اجتماع پنجشنبه (چهارم مرداد) با حضور خانواده رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، همچنین روسری متبرک به حرم اباعبدالله الحسین (ع) در این مراسم به خانواده‌ها اهدا شد.
مادران شهدا از جمله مادر آرمان علی وردی و شهید مجید قربانخانی نیز در جمع حاضران قرار دارند.
حجت الاسلام علی‌اکبر رَشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حجاب حکم فردی نیست و اجتماعی است که وجه تکلیفی و حقی دارد. حجاب تکلیفی است که حقی را ایجاب می‌کند. یک امر شخصی نیست که انسان در کنج خانه حجاب داشته باشد. رشاد افزود: حجاب تنها یک حکم شرعی ساده نیست. بلکه حکمی هویت ساز است. حجاب نشانه و نماد و هویت است. از جمله مهم‌ترین نماد‌های جامعه اسلامی پوشیدگی است. با حجاب مان می‌خواهیم بگوییم ایرانی و مسلمان هستیم. چون تاریخ ایران هرگز از حجاب جدا نبوده است.
در بخش دیگری از مراسم عهدنامه مدافعان حریم خانواده از زبان دختر شهید سیدرضی موسوی، شهید مقاومت خوانده شد.
وی با بیان این که نورانیت زن ایرانی مسلمان از سوی تفکر منحط غربی مورد هجوم همه جانبه قرار گرفته است گفت: دشمن و برخی خائنین به وطن در تلاشند با کمک رسانه‌های خود الگویی دروغین از زن ایرانی به نمایش درآورند. تصویر زن مبدل به کالا شده‌ای که دختران را به گدایی نگاه دیگران سوق داده است و زنانگی و هویت او را به تاراج خواهد داد. دختر شهید سیدرضی موسوی افزود: ما از اهداف حملات رسانه‌ای سازمان یافته مزدوران آگاهیم و شجاعانه در مقابل آنها خواهیم ایستاد تا زنان و دختران این سرزمین تسلیم دلقک‌های غربی نشوند. وی گفت: ما از دستگاه قضایی و انتظامی انتظار داریم در کنار کار فرهنگی و اقناعی با کسانی که آگاهانه بی حجابی را هدایت می‌کنند برخورد قانونی کنند./ خبرگزاری دانشجو

 


تعداد بازدید :  26