شماره ۵۱۱ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
تزریق پول نیاز اصلی پرسپولیس

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس

1- بازی پرسپولیس و لخویا به خوبی مشخص کرد، سرخپوشان پایتخت بضاعت بسیار خوبی برای کسب موفقیت دارند. بازیکنان در این بازی ثابت کردند از نظر تکنیکی، تاکتیکی و دوندگی در سطح بالایی قرار دارند. شاگردان درخشان هیچ نقطه ضعفی مقابل تیم قطری از خود نشان ندادند و با قدرت و قوت کاملی که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، به برتری رسیدند.
2- آنهایی که روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس تکیه زده‌اند، باید از این پیروزی این را درس بگیرند. باید بدانند که نمی‌توانند کادرفنی را با صحبت‌هایشان تحت فشار قرار داده و تیم را متزلزل کنند. در این بازی به دلیل انگیزه بالای بازیکنان چنین نتیجه‌ای رقم خورد. درواقع 3 مدیری که در دوره سرمربیگری درخشان در باشگاه پرسپولیس کار کردند، همگی بیشتر کارهایشان بر پایه تضعیف کادرفنی بوده اما پیروزی درخشان پرسپولیس نشان از وجود همدلی در تیم داشت. عصبانیتی در چهره بازیکنان در این دیدار به چشم می‌آمد که به خاطر استرس ناشی از شایعات اخیر بود. به همین خاطر در دقایقی از بازی دیدیم که درگیری‌هایی نیز در زمین رخ داد؛ با این‌که تیم از حریف پیش بود و نباید وارد بازی‌های کشورهای عربی می‌شد.
3- امیدوارم مدیریت باشگاه متوجه شده باشد که تیم به آرامش نیاز دارد؛ وظیفه مدیران در این شرایط مهیا کردن شرایط مالی مناسب است که این نتایج خوب ادامه داشته باشد.اگر آرامش به ساحل پرسپولیس هم برسد، تصور من این است که این تیم تا پایان فصل می‌تواند به روندی که در پیش گرفته، ادامه دهد. مدیریت باشگاه می‌تواند کادرفنی‌اش را تحلیل و بررسی کند و حتی در خفا گزینه‌های دیگری را نیز در سر داشته باشد اما این‌که این مسأله رسانه‌ای شود، دیگر مدیریت نیست. درواقع مدیریت حق ندارد که خودش برای تیم حاشیه بسازد و سیستم را متزلزل کند، بلکه باید برای رشد تیم گام بردارد. نباید فضا طوری شود که سرمربی، خودش هم تصور کند که سرمربی نیست و بازیکن نیز فکر نکند که مربی بالای سرش نیست.
4- با نتیجه‌ای که به‌دست آمد، دوستان مجبور هستند تا پایان فصل با درخشان کار کنند اما این تیم به شرطی موفق می‌شود که به بازیکنان پول تزریق شود. با این شرایط من به آینده پرسپولیس حداقل در لیگ قهرمانان آسیا خوش‌بین هستم.

 


تعداد بازدید :  166