شماره ۵۱۱ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
فوتبالی‌ها، قلعه‌نوعی را به آتش‌بس دعوت کردند
پادرمیانی برای جلوگیری از حبس عادل!

شهروند| «هجو وتوهین، زندان و حبس درپی دارد.» این گزاره، چندی بعد از این‌که با کوتاه نیامدن دایی، منجر به زندانی‌شدن مایلی‌کهن شد، حالا می‌تواند سرنوشتی مشابه را فراروی محبوب‌ترین مجری - گزارشگر حال حاضر قرار دهد! برای رخ ندادن این اتفاق و پس گرفتن شکایت امیرقلعه‌نوعی از عادل فردوسی‌پور، خیلی‌ها واسطه شدند؛ از جمله بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال که قول مساعد داده برای رفع این مشکل پادرمیانی کند؛ البته به شرطی که مسئولان صداوسیما هم به عادل تذکر بدهند و جلوی بی‌پروایی‌های اخیر او را بگیرند. از دیدگاه حمیدرضا صدر کارشناس فوتبال، قلعه‌نوعی در مراسمی، وقتی با درخواست او برای پس گرفتن شکایتش مواجه شد به شکل غیرمستقیم رضایت خود از به جریان نیفتادن پرونده را اعلام کرد اما گفت که واقعا تحمل برخورد اخیر عادل با خود را نداشت. صدر، آنچه اتفاق افتاده را موضوعی قابل حل‌وفصل قلمداد می‌کند و ادعا کرده فردوسی‌پور نیاز به وساطت ندارد و البته قلعه‌نوعی هم معمولا از تصمیمی که گرفته، منصرف نمی‎شود.
تحرکات اطرافیان فردوسی‌پور
درست مانند آنچه در جریان شکایت رویانیان از فردوسی‌پور شکل گرفت، اطرافیان مجری برنامه 90، تلاش برای جلب رضایت قلعه‌نوعی را شروع کرده‌اند اما سرمربی استقلال تا به حال رضایت نداده و ظاهرا برخلاف مدیرعامل سابق پرسپولیس از مواضعش کوتاه نمی‌آید. در این شرایط حسن روشن، پیشکسوت استقلال در این مسأله هم خودش را واجد صلاحیت برای اظهارنظر دانسته و ادعا کرده در شأن نفر اول استقلال نیست که از اهالی فوتبال شکایت کند.
... و اما پروین
علی پروین، ماجرا را از ساده‌تر از آنچه هست، می‌بیند. او که خود را طرفدار عادل و صدایش می‌داند از مجری 90 خواسته از دعوا و تنش در برنامه‌هایش بکاهد و از قلعه‌نوعی بابت عصبانیت طبیعی پس از هر باخت گله‌مند نشود. پروین گفته به سلامت کاری فردوسی‌پور شک ندارد و حتما قلعه‌نوعی را از پیگیری شکایتش منصرف می‌کند. به ‌هر حال این روزها فوتبال ایران علاوه بر سرشکستگی، دل‌شکستگی هم به ارمغان می‌آورد. باید دوربین‌ها و قلم‌ها را برای نوشتن از زندان رفتن فردوسی‌پور به کار بیندازیم یا درباره شکل‌گیری یک جشن عاطفه‌های فوتبالی در آستانه ‌سال نو شمسی قلم‌فرسایی کنیم؟ همه‌چیز به اشارات مرد اول کادرفنی استقلال بستگی دارد.

 


تعداد بازدید :  126