شماره ۳۱۱۱ | ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
توضیحات مالک یکی از پلتفرم‌ها درباره وضعیت سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار
۲۰۰ میلیارد تومان هزینه «سووشون» روی هوا!

مالک یکی از پلتفرم‌ها درباره وضعیت سریال «سووشون» توضیحاتی ارائه داد و گفت که ۹۵ درصد از فیلمبرداری این مجموعه انجام شده و سریال این روزها در حال تدوین است.
حسین میرطاووسی در نشست پلتفرم نماوا در نمایشگاه الکامپ درباره سریال‌هایی که این پلتفرم تولید کرده، گفت: «نماوا از سال ۹۵ در دسترس عموم قرار گرفت و تاکنون ساخت ۶۵ سریال را که حدود ۳۰ اثر آن اختصاصی از همین پلتفرم پخش شده، برعهده داشته است که «قورباغه»، «خاتون»، «هم‌رفیق» و «جنگل آسفالت» ازجمله این آثارند که همگی هم پرمخاطب شده‌اند. «قورباغه»، «آکتور» و «نوبت لیلی» هم جوایز مختلف بین‌المللی گرفته‌اند.»

گلایه‌های آقای مدیر
به گزارش خبرآنلاین؛ حسین میرطاووسی همچنین نارضایتی‌اش از روند تولید یکی از محصولات این پلتفرم را در این نشست مطرح کرد. او با اشاره به سریال «سووشون» گفت: «ما به‌دلیل دغدغه فرهنگی تولید یک‌سریال ملی و وطن‌پرستانه را در دستور کار داشتیم که گران‌ترین سریال ما شد.»میرطاووسی با اشاره به هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی «سووشون» گفت: «این سریال با یک بدعهدی مواجه شده که هنوز هم به پخش نرسیده و قفل شدن ۲۰۰ میلیارد از سرمایه در گردش هر کسب‌وکاری این سرمایه را با مشکل مواجه می‌کند. از آنجا که نماوا سرمایه ملی و متعلق به فرهنگ و سینمای کشور است امیدوارم این مشکل به‌زودی رفع شود.»
مالک نماوا در پاسخ به خبری درباره پخش «سووشون» از یکی از پلتفرم‌ها هم گفت: «اصلاً چنین چیزی نیست، برخی از اینها خبرسازی است، حرف‌های زیادی می‌شود اما هم‌اکنون می‌توان گفت حدود ۹۵ درصد فیلمبرداری «سووشون» آذر سال پیش تمام شد و الان در حال تدوین است. پنج درصد باقی‌مانده است و به‌زودی پخش آغاز خواهد شد.»او درباره ادامه فیلمبرداری این سریال هم- با توجه به اینکه نرگس آبیار این روزها در حال تصویربرداری یک‌سریال دیگر است- گفت: «عزیزانی هستند که سر کارهای دیگر هم هستند اما با ما هم همکاری می‌کنند.»
او همچنین با اشاره به تولید سریال‌هایی چون «غربت» و «ازازیل» و فصل دوم «جنگل آسفالت» یادآور شد: «با همه بی‌مهری‌هایی که از دوستان سینمایی داریم؛ اما می‌خواهیم همکاری خود را با اهالی باسابقه سینما، کارگردانان جوان‌تر و نویسنده‌های جوان در راستای استعدادیابی ادامه دهیم.»


تعداد بازدید :  29