شماره ۳۱۰۸ | ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
صفحه را ببند
معاون عملیات نیروی قدس سپاه :
تنها برخی از پاسخ‌ها به رژیم ‌صهیونیستی قابلیت انتشار دارد

 معاون عملیات نیروی قدس سپاه در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه جبهه مقاومت در بهترین شرایط ممکن قرار دارد، اظهار داشت: «وعده صادق» عملیات بزرگی بود و بُعد عملیاتی محور مقاومت را تا حد قابل توجهی ارتقا داد.
سردار چیذری عنوان کرد: ما در «وعده صادق» تنها گوشه‌ای از توان عملیاتی خود را به اجرا گذاشتیم و در جریان مقابله با این عملیات، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان نظام سلطه با همه تجهیزات برای دفاع از رژیم صهیونیستی پای کار آمده بودند.  سردار چیذری تاکید کرد: ما به تمام نقاط ضعف و قوت دشمن پی بردیم و به همین خاطر دشمن دیگر تاب و توان مقابله نداشت؛ این نشان می‌دهد که مقاومت در جایگاه بالایی قرار دارد. معاون عملیات نیروی قدس سپاه تصریح کرد: «وعده صادق»، «طوفان‌الاقصی» و مقاومت مردم مظلوم فلسطین، جبهه مقاومت را جهانی کرده است و همه دنیا به موضوع مقاومت نگاه جدیدی پیدا کردند.
سردار چیذری با تاکید بر اینکه غاصب بودن رژیم صهیونیستی برای جهانیان مسجل شده است، یادآور شد: امروز همه دنیا علیه جنایات صهیونیست‌ها و نظام سلطه به‌پاخاستند و به محور مقاومت لبیک گفتند که این پیروزی بزرگی برای محور مقاومت است.  معاون عملیات نیروی قدس سپاه در پایان در واکنش به شهادت «سعید آبیار» نیز گفت: صهیونیست‌های جنایتکار از همه‌طرف پاسخ دریافت می‌کنند که تنها برخی از آنها قابلیت انتشار دارد.

 


تعداد بازدید :  42