شماره ۳۱۰۸ | ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
صفحه را ببند
پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنگره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت :
هر روز دستاوردها و حاصل خون شهدا را در برابر خود حاضر می‌بینیم

پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد توسط سیدعبدالله صفی‌الدین، نماینده وی، قرائت شد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در این پیام گفت: امروز ملت‌های مظلوم و جنبش‌های مقاومت در همه میادین بعد از خدا به جمهوری اسلامی ایران و رهبر شجاع و حکیم آن، آیت‌الله خامنه‌ای، تکیه می‌کنند.
وی ادامه داد: ما ملت‌های مظلوم در این منطقه که توسط شیطان بزرگ، صهیونیست و ایادی آنها مورد تعدی قرار گرفته‌ایم، امروزه فرصت الهی بزرگی نصیبمان شده که جمهوری اسلامی ایران با نظام مقدس، مردمی، فداکار و رهبری بزرگ، شجاع، حکیم و استوارش، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پرچمدار دفاع از امت و مقدسات و کرامت در رویارویی با مستکبران و غاصبان است.
 دبیر کل حزب‌الله لبنان در این پیام آورده است: همه این دستاوردها ما را در مسیر پیروزی بزرگ که همان آزادسازی فلسطین از اشغال صهیونیسم و آزادسازی تمام منطقه از تسلط آمریکاست قرار داده است. این پیروزی نهایی و ادامه جهاد و تلاش بدون خستگی، نیازمند زمان بیشتر است و اینکه به وعده خدا به مومنان برای نصر اعتماد داشته باشیم و به ظرفیت‌های موجود در مردم اعتماد کنیم.
سید حسن نصرالله ادامه داده است: این همایش به لحظ مکانی در مشهد و به لحاظ زمانی در چهلم شهدای خدمت، شهید رئیسی و همراهان صالح وی برگزار می‌شود که از ارزش معنوی زیادی برخوردار است و این جمعیت بزرگ از خانواده مجاهد شهدا از عرصه‌های جبهه مقاومت و کشورهای متعدد با هدف مشترک و مسیر واحد، همراه با عظمت جهاد از راه تقدیم کردن عزیزترین چیزی که انسان می‌تواند داشته باشد آنها را گرد هم آورده است.


تعداد بازدید :  43