شماره ۳۱۰۸ | ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
صفحه را ببند
سرلشکر سلامی:
راه عزت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز گذشته در کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم مطهر رضوی با درود و یاد از شهدای جبهه مقاومت، افزود: همه احترام خود را نثار شهدا و جانبازان و خانواده آنها می‌کنیم. وی ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان معیار مجسم و زنده آیت‌الکرسی و راهبران ما و هادیان ما از وادی ظلمت به نور و مورد احترام و تکریم همه آزادیخواهان عالم هستند و به وجود آنها افتخار می‌‎کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان تلاش کردند مسلمانان را تحت سیطره فکری و فرهنگی خود قرار دهند و ده‌ها سال است که می‌خواهند رویاهای باطل و ویرانگر خود را به واقعیت تبدیل کنند.
سردار سلامی ادامه داد: وقتی انقلاب امام خمینی(ره) طلوع کرد، بعثت دوباره آغاز شد. انقلاب ایران در جست‌وجوی هویت و مجد و عظمت ازدست‌رفته مسلمانان بود و دوباره نهضت فراموش‌شده فلسطین احیا شد. بعد از امام راحل، رهبر گرانقدر، جانباز، فداکار و شجاع انقلاب در دهه‌ها مجاهدت سرسختانه، در میدان پرخطر برای عزت مسلمانان ایستاد و هنوز هم وسط میدان ایستاده است. وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب قدرت ساخت و جغرافیای جهان اسلام را به هم متصل و وحدت را در جهان اسلام زنده کرد، امت واحده را تشکیل داد و قدرت ایجاد کرد و کشورهای اسلامی همه‌جا تحت تاثیر انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفتند. وی گفت: شهدای جبهه مقاومت محصول ایستادگی، صبر، استقامت و توکل هستند که در آن توانستند این متاع محدود دنیا را با زندگی جاوید معاوضه کنند و برای مسلمانان عزت به ارمغان آورند. مسلمانان، دیگر حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی ضوابط نظام سلطه را در مناسبات خود بپذیرند.


تعداد بازدید :  18