شماره ۵۱۰ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

جام‌جهانی بالاخره زمستانی شد
لایحه فوریتی فیفا درباره زمان جام‌جهانی 2022 به تصویب رسید و قرار شد جام‌جهانی برای اولین‌بار در طول تاریخ در زمستان برگزار شود. بر این اساس لیگ‌های معتبر اروپایی و همچنین لیگ‌قهرمانان‌اروپا باید زودتر از حد معمول به پایان برسند تا بازیکنان 20 روز تا یک‌ماه قبل از شروع جام‌جهانی در اختیار تیم‌های ملی‌ باشند. به این ترتیب لیگ برتر انگلیس که در ژانویه روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذاشت، دیگر در ‌سال 2022 چنین تجربه‌ای را نخواهد داشت.

کی‌روش، چهره ماندگار پرتغال
فدراسیون فوتبال پرتغال در جشن صد سالگی تأسیس خود از کارلوس کی‌روش تمجید می‌کند. علاوه بر رونالدو و مورینیو که به ترتیب بازیکن و مربی قرن فوتبال نام گرفته‌اند از سرمربی تیم‌ملی کشورمان به دلیل موفقیت در تیم‌های پایه و کسب اعتبار برای فوتبال پرتغال در سطح اروپا به‌عنوان یکی از چهره‌های ماندگار مدعو تجلیل می‌شود. .

شب‌نشینی دردسرساز بارسایی‌ها
سسک فابرگاس، ستاره اسپانيايي چلسي که براي سفري يک‌روزه به بارسلون رفته از اين فرصت استفاده کرده و با هم تيمي‌هاي سابقش ديدار کرد. او همراه با جرارد پیکه و لیونل مسی در یکی از باشگاه‌های شبانه شهر بارسلون میهمانی کوچکی ترتیب دادند که در صورت ناکامی بارسا در مجموع 2 دیدار مقابل منچسترسیتی، می‌تواند بهانه‌ای برای انتقاد از ستاره‌های تیم باشد. این موضوع روی جلد روزنامه «اکسپرس» انگلیس هم رفت. در این شرایط بنا بر ادعای نامزد ریاست بارسلونا، هیأت‌مدیره فعلی با حرکاتشان نشان می‌دهند قصد فروش مسی را دارند.

118 بازداشت لیگ برزیل
118 نفر در درگیری به وجود آمده بین طرفداران فلومیننزه و واسکودوگامای برزیل دستگیر و بازداشت شدند. در بین دستگیرشدگان 19 نوجوان زیر سن قانونی و همچنین 99 بزرگسال با داشتن سوابق قبلی در اداره پلیس به چشم می‌خورند. نخستین درگیری در ایستگاه مترویی در نزدیکی ورزشگاه «انخنهائو» در شمال‌غربی «ریودوژانیرو» بین طرفداران 2 تیم به وقوع پیوست و دومین درگیری هم به خاطر «ائوریکو میراندا» رئیس واسکودوگاما روی داد


تعداد بازدید :  156