شماره ۵۰۷ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

زمینی به یاد ویلانووا
باشگاه بارسلونا طی مراسمی، زمین تمرینی شماره یک تیم را به نام تیتو ویلانووا، سرمربی فقید خود نام‌گذاری کرد. در این مراسم علاوه بر تعدادی از اعضای خانواده ویلانووا، بارتومئو، رئیس باشگاه و تمامی بازیکنان این تیم نیز حاضر بودند. بارتومئو از خانواده ویلانووا درخواست کرد خواسته باشگاه مبنی بر تغییر نام زمین تمرینی بارسلونا را بپذیرند.

شروع اعتصاب در لالیگا
2 هفته از ضرب‌الاجل 15 روزه‌ای که سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا برای دولت این کشور جهت تصویب قانونی جدید برای توزیع عادلانه درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی بازی‌های لالیگا تعیین کرده بود گذشته و حالا این سازمان خود را برای اعلام تاریخ آغاز یک اعتصاب در فوتبال باشگاهی اسپانیا آماده کرده است. سازمان لالیگای اسپانیا از مدت‌ها پیش به دولت اسپانیا درخصوص وضع قانونی جدید جهت عادلانه‌تر شدن توزیع درآمدها (شیوه‌ای مشابه توزیع درآمدها در انگلیس) تأکید کرده بود. رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد به شیوه‌ای جدید دولت را تهدید کند و طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، او دستور تشکیل جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور نمایندگان 20 تیم حاضر در لالیگا را صادر کرده است.

دستبرد به خانواده همسر مسی
پلیس اعلام کرد چند سارق در «فونس هیلز میرافلورس» در سانتافه وارد منزل شخصی والدین همسر مسی شدند و از این خانه سرقت کردند. این اتفاق درحالی رخ داد که 7 مرد که صورت‌های خود را پوشانده بودند، نیروهای امنیتی در شهرک مسکونی را کنار زدند و وارد خانه آنها شدند. سارقان به 3 خانه دستبرد زدند. یکی از آنها منزل والدین همسر مسی بود. منابع پلیس اعلام کردند سارقان دست و پای صاحب‌خانه‌ها را بستند و پول‌های نقد و اموال آنها را به سرقت بردند.

آتش‌سوزی عمدی در مصر
افراد ناشناسی در ورزشگاه قاهره آتشی برافروختند. مسئولان ورزشگاه قاهره از اقدام افرادی در ارتباط با گروه آلتراس نام بردند که در ورزشگاه و ورودی پشتی ورزشگاه، آتش سوزی به راه انداختند. این حادثه تنها پس از چند روز از آتش‌سوزی ورزشگاه پروژه «هدف آینده» که مربوط به فدراسیون فوتبال مصر بود، رخ داد. این رخداد پس از کوشش برخی افراد برای ممانعت از بازگشت فعالیت‌های ورزشی به مجامع اجتماعی و عمومی در کشور مصر رقم خورد.


تعداد بازدید :  220