شماره ۵۰۷ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  اختلا‌ل‌های ۶ ماهه موبایل از مرز تحمل گذشت| در شرایطی که ۶ماه است مشترکان با اختلال‌های عدیده‌ای برای گذر به نسل‌های جدید مخابراتی دست و پنجه نرم‌ می‌کنند، اپراتورها به جای بهبود کیفیت سرویس، خود را با رقابت پوشالی و ژست‌های تبلیغاتی راه‌اندازی 3G و 4G سرگرم کرده‌اند. به گزارش فارس شبکه تلفن‌همراه که ازگذشته با مشکلات و اختلال‌هایی دست و پنجه نرم می‌کرد با ارایه نسل‌های جدید مخابراتی دستخوش مشکلات عدیده‌ای شد که بار مضاعفی را بر وقت و هزینه مشترکان تحمیل می‌کند.

 گرانی لبنیات سرانه مصرف را کاهش داد| محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرانه مصرف مواد لبنی در کشور از سرانه مصرف جهانی بسیار پایین‌تر است که ممکن است یکی از دلایل آن گرانی مواد لبنی و عدم توانایی تهیه آن توسط خانوارهای ضعیف و کم‌درآمد باشد.

 توزیع عمده سبد امنیت غذایی از طریق تعاونی‌های مصرف| حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع عمده سبد امنیت غذایی از طریق تعاونی‌های مصرف برای کارگران، کارمندان دولت و فرهنگیان خبر داد.

 مذاکره حقوقی با انگلیس برای خروج شرکت ملی نفتکش از تحریم| یک منبع آگاه در شرکت ملی نفت به فارس گفت: اخیرا یک تیم کارشناسی حقوقی از شرکت ملی نفتکش به انگلستان رفت تا در مورد تحریم جدید شرکت ملی نفتکش مذاکره کند. وی با اشاره به اینکه اخیرا یک تیم کارشناسی از شرکت ملی نفتکش به انگلستان رفتند تا در مورد تحریم جدید شرکت ملی نفتکش مذاکره کنند، گفت: این مذاکره بیشتر به لحاظ حقوقی بود تا بتوانیم از طریق حقوقی و قبل از اجرای تحریم جدید شرکت ملی نفتکش را از فهرست تحریم خارج کنیم.

 سهمیه مسکن مهر‌ تهرانی‌ها نهایی شد| فهرست واحدهای مسکن مهر استان تهران که مشمول تسهیلات ۳۰‌میلیون تومانی می‌شوند، از سوی اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرهای جدید نهایی و ابلاغ شد و حال انتظار از بانک مسکن این‌گونه است که قرارداد متمم توسط این بانک زودتر منعقد شود.


تعداد بازدید :  220