شماره ۵۰۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
مصاف آبی‌های تهران و تبریز و برگزاری دربی اصفهان
آخرین فرصت درخشان

شهروند| رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال که از پنجشنبه هفته‌ گذشته با دیدار پیکان و نفت آغاز شده بود، امروز و فردا با 7 دیدار دیگر به پایان می‌رسد.
نه پرسپولیس کوتاه می‌آید نه صبا
حمید درخشان با وجود این‌که تیمش هفته قبل پیروز شده اما جایگاهش محکم نیست و در شرایطی مقابل صبا قرار می‌گیرد که سایه برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی را روی سرش احساس می‌کند. اظهارات نژادفلاح، قائم‌مقام جدید باشگاه پرسپولیس به شکلی است که گویا این دیدار بازی وداع با درخشان و آخرین حضورش روی نیمکت سرخپوشان است. او فقط با پیروزی است که می‌تواند مأموریتش در پرسپولیس را تمدید کند. از سوی دیگر صبا نیز شرایط خوبی ندارد و مهدی تارتار همچنان در حسرت پیروزی با این تیم مانده است.
زمان تسویه‌حساب
در بازی گسترش‌فولاد و استقلال یکی به فکر خروج از بحران است و دیگری به صدرنشینی فکر می‌کند. گسترش فولاد اگر بازنده این دیدار باشد شاید در قعر جدول فرو برود و استقلال اگر برنده شود بخت بالایی برای صدرنشینی دارد. به تمام این حساسیت‌ها باید جذابیت رویارویی امیر قلعه‌نوعی و فراز کمالوند را هم اضافه کرد. کمی خرده‌حساب از دوران کار در تراکتورسازی میان این دو مربی باقی‌مانده که می‌تواند به جذابیت بازی روز جمعه آنها بیفزاید.
دربی اصفهان و کار سخت مدعیان
فولادخوزستان که هفته پیش مغلوب سپاهان شد در کرج مقابل تیم پرفراز و نشیب مجید جلالی قرار می‌گیرد و باید امیدوار باشد سایپا روز خوبی نداشته باشد. تراکتورسازی با برکناری رسول خطیبی، اولین حضور تونی اولیویرا روی نیمکت خود را مقابل نفت مسجدسلیمان تجربه می‌کند. بازی‌ای که با توجه به حضور هواداران نفت در ورزشگاه و این‌که این تیم برای فرار از قعر جدول انتحاری بازی می‌کند، می‌تواند برای سرخپوشان تبریزی سخت باشد. سپاهان برای صدرنشینی شانسی خوب اما کار سخت‌تری نسبت به تراکتورسازی و فولاد دارد. آنها باید دربی اصفهان را مقابل ذوب‌آهنی برگزار کنند که این روزها از 3 امتیاز هیچ بازی نمی‌گذرد. در قعرجدول نیز جدال استقلال‌خوزستان و ملوان بسیار تعیین‌کننده است.
برنامه ادامه هفته بیست‌ویکم
پنجشنبه 30بهمن‌: سایپا - فولاد و نفت ‌مسجدسلیمان – تراکتورسازی (ساعت 15:30) و پرسپولیس- صبای‌قم (ساعت 17:15)
جمعه اول ‌اسفند: راه‌آهن - پدیده، استقلال خوزستان - ملوان، گسترش‌فولاد - استقلال و سپاهان - ذوب‌آهن (ساعت 15:30)


تعداد بازدید :  145