شهروند| مردم در زندگی روزمره خود بارها و بارها با مشکلاتی روبهرو شدهاند که شاید کمتر آنها را پیگیری کرده باشند، اما مستقیم با حقوق مصرفی آنها مرتبط است. مسائلی چون گرانفروشی ، کم فروشی، غش در معامله و ... محورهای کلی هستند که در خرید های روزانه ما دیده می شوند اما کمتر مسئولی در قبال آنها واکنش مستقیم نشان می دهد. واکنش های درخور و نظارتی که باید از سوی نهادهای نظارتی داده شود. از همین رو بنا داریم تا از این پس در قالب این بخش، به معرفی تخلف های اینگونه (چه در گذشته و چه حال) بپردازیم. اگر شما هم با این مسایل مواجه بودید، تصاویر و مطالب خود را برای گروه اقتصادی «شهروند» ارسال کنید.
وای بر کم فروشان
... اون اوایل ما فکر میکردیم شرکتهایی مثل مخابرات که نمیتونن به این راحتی تعرفه خدمات رو افزایش بدن ، زمان پالس مکالمه رو کم میکنن تا از طریق «کمفروشی» بتونن از کاروان گرانفروشی عقب نمونن . اما فکر نمیکردیم یک شرکت، ظرف ماست را، هم گرون کنه و هم کمفروشی کنه.
تصویر از وبلاگ شبستر از زاویه دیگر