شماره ۵۰۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
خارج از مرز

سقوط مرگبار خودرو به داخل چاه آب
سقوط خودروی سواری به داخل یک چاه آب عریض، مرگ 5 عضو خانواده هندی را رقم زد. یک زن و شوهر و 3 کودک وقتی در جاده احمدآباد در حال حرکت با خودرو بودند، قربانی سرنوشتی مرگبار شدند. در چشم بر هم زدنی کنترل خودرو از دست پدر خانواده خارج شد و آنها طعمه چاهی عمیق شدند. با اعلام این تصادف مرگبار، بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. تحقیقات نشان می‌داد، 3 کودک بر اثر غرق شدن به کام مرگ فرو رفته‌اند. پدر و مادر جوان در حالی ‌که به شدت مصدوم شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند اما چند ساعت بعد به ‌علت شدت جراحات، جان سپردند. پلیس احمدآباد اعلام کرد: «راننده این خودروی سواری به دلیل نور چراغ جلوی خودرویی که از سمت مقابل نزدیک می‌شد، کنترل اتومبیل خود را از دست داده و داخل چاه آب عریض که در حاشیه جاده قرار داشت، سقوط کرده است.» به گزارش ایسنا به نقل از خلیج تایمز، بررسی‌ها حاکی از آن است که سالانه در هند 130‌هزار نفر به دلیل وقوع سوانح جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و حدود 35‌درصد مرگ‌و‌میرهای ناشی از این نوع حوادث در جاده‌های این کشور اتفاق می‌افتد.

قتل کودکان به شیوه اعدام در کلمبیا
زن جواني که گفته می‌شود 4پسربچه را با انگيزه انتقامجويي كشته است، در كلمبيا دستگیر شد.
مقامات کلمبیایی زنی را که مشکوک به برنامه‌ریزی برای قتل 4 پسر بود دستگیر کردند. تحقیقات نخست حاکی از آن است که هر یک از آنها با یک گلوله به شیوه اعدام در خانه‌شان به قتل رسیده‌اند. در این حادثه وحشتناک 4 برادر به سن‌های 4 تا 17‌سال هر یک با یک گلوله در سر در شهر «فلورنسیا» در 370 کیلومتری جنوب «بوگوتا» کشته شدند. پسر پنجم آنها که 12ساله بود زخمی شد. مقامات پلیس اعلام کردند که این زن همراه مردی دیگر بر سر یک قطعه زمین با والدین این بچه‌ها مشاجره داشتند. آنها همچنین اظهار داشتند که زن این کار را با انگیزه انتقام انجام داده است.
در همین راستا 2 مرد دیگر که مظنون به دست داشتن در قتل بچه‌ها هستند دستگیر شدند. دادستان عمومی کلمبیا که مسئول حمایت از حقوق بشر نیز است گفت که یک‌هزار و 115 کودک در کشور در ‌سال 2013 به قتل رسیدند.


تعداد بازدید :  149