شماره ۵۰۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  خدا را شكر خداوند به داد ما خوزستاني‌ها رسيد و با بارش باران، هواي اهواز قابل تحمل شد وگرنه همه زنده‌ به‌گور مي‌شديم.
شهروند: دور از جان‌تا‌ن!
  چرا ما عادت داريم مسائل را به وقتش حل نكنيم تا به يك بحران تبديل شود و بعد بخواهيم با بسيج همه امكانات و منابع كشور يك مسأله را حل كنيم. مسأله آب، محيط‌زيست و گردوغبار چيزي نبود كه ناگهاني به وجود آمده باشد، اگر مديران كشور ذره‌اي تدبير و آينده‌نگري داشتند، مي‌شد جلوي همه اينها را گرفت.
شهروند: ظاهرا علاقه وافري به حل بحران‌هاي پيچيده داريم!
  از اين‌كه رحيمي را بازداشت كردند، از
قوه قضائيه تشكر مي‌كنيم اما همه مي‌دانيم كه از رحيمي بزرگتر هم هستند كه بايد دستگير و مجازات شوند، كساني كه شايد نام خيلي از آنها را هم مردم نشنيده باشند ولي از كنار زدوبندهاي بسيار به مال و مكنت رسيده‌اند.
شهروند: حق با شماست، ان‌شاءالله نوبت مجازات آنها نيز خواهد رسيد.
  به سلامتي ابولا هم كه وارد كشور شد و جنس‌مان دارد كاملا جور مي‌شود.
شهروند: نه دوست عزيز اين خبر توسط رئيس اداره مراقبت بيماري‌هاي واگير وزارت بهداشت تكذيب شد.
  از امدادگران هلال‌احمر هستم، خواستم از روزنامه شهروند تشكر كنم كه حداقل باعث شده كمي خدمات و زحمات ما در جامعه ديده شود.
شهروند: انجام‌وظيفه مي‌كنيم.
  براي دولت روحاني آرزوي صبر و توفيق دارم، مشكلات اقتصادي به جا مانده از دولت قبل كم بود، حالا مشكلات آب و هوا هم اضافه شد.
شهروند: آرزوي صبر و بردباري بي‌نهايت توأم با درايت و گره‌گشايي داريم.
  واقعا چرا ما نمي‌توانيم درست و بين خطوط رانندگي كنيم؟ هر وقت توانستيم فرهنگ ترافيكي پيدا كنيم، مي‌توانيم به بهبود اوضاع جامعه هم اميدوار باشيم، در غير اين صورت ول‌معطليم.
شهروند: حالا اين‌طوري نفرماييد، ان‌شاءالله فرهنگ رانندگي اصلاح مي‌شود!
  سواحل شمال كشور واقعا وضع اسفناكي دارند چرا مسئولان استان‌هاي شمالي فكري نمي‌كنند، اين امكان در هر جاي ديگر دنيا بود كلي از آن بهره‌برداري مي‌كردند تا گردشگران بيشتري جلب شوند.
شهروند: خب مسئولان محترم نه كه مشاهده مي‌كنند شمال كشور با همه اين سواحل و طبيعت پر از زباله‌اش به شدت مورد استقبال مردم است و تا مملكت دو ساعت تعطيل مي‌شود، همه به سمت شمال قشون‌كشي مي‌كنند و البته در توليد زباله و نابود كردن طبيعت هم نقش بسزايي ايفا مي‌كنند، لابد ترجيح مي‌دهند كاري نكنند و همه همين‌طور دور هم باشند، خوش مي‌گذرد!


تعداد بازدید :  140