شماره ۵۰۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
انتصاب

مشاور علمی و فناوری رئیس جمعیت هلال‌احمر منصوب شد
دکتر سیدامیرمحسن ضیائی در حکمی، دکترعلی‌اکبر جلالی را به سمت مشاور علمی و فناوری رئیس جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:  «نظر به تعهد و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به‌عنوان «مشاور علمی و فناوری» اینجانب منصوب می‌شوید. مأموریت‌های متعدد و گسترده جمعیت، بکارگیری ظرفیت‌های مختلف برای نیل به اهداف آن را ضروری کرده است. از این‌رو انتظار دارم جنابعالی با بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی خویش، کمک‌های فکری و راهکارهای اجرایی خود را در راستای خدمت‌رسانی بهتر، در اختیار جمعیت قرار دهید. توفیقات روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران و اهداف والای جمعیت از خداوند متعال خواستارم.» دکتر علی‌اکبر جلالی فوق دکترای مهندسی برق در رشته کنترل و متخصص فناوری اطلاعات و  ارتباطات (ICT) از دانشگاه ویرجینیای‌غربی آمریکاست. در حال حاضر وی به‌عنوان استاد تمام دانشگاه علم و صنعت ایران در سمت معاون پژوهشی دانشکده برق، در پژوهشکده الکترونیک و دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت ایران به مدیریت، تدریس و تحقیق مشغول بوده و از ‌سال ۲۰۰۵میلادی استاد پاره‌وقت دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه ویرجینیای غربی است.

نماینده تام‌الاختیار جمعیت هلال‌احمر در کشور عراق منصوب شد
 رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی سیدعلی مرعشی را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار جمعیت هلال‌احمر در کشور عراق منصوب کرد. به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، متن حکم سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به دکتر سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به شرح زیر است:
با عنایت به مساعی و تلاش فراوان جنابعالی و همکارانتان در مسیر خدمت به زائران عتبات عالیات که حاکی از عشق و اهتمام وافر آن مجموعه به اهل‌بیت علیهم‌السلام است و در راستای ایجاد وحدت رویه و همسو نمودن فعالیت‌های جمعیت در کشور عراق، جنابعالی به‌عنوان «نماینده تام‌الاختیار جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه خداوند یگانه و مهربان و هماهنگی با بخش‌های مختلف داخلی و فرابخشی و با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود، در انجام وظایف محوله در حوزه‌های امور بین‌الملل، بهداشت، درمان و توانبخشی و همچنین حفظ و تأمین سلامت زائران عتبات عالیات موفق و مؤید باشید.


تعداد بازدید :  145