شماره ۳۰۱۳ | ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
دستاوردهای طب سنتی ایران در نمایشگاه گردشگری تهران عرضه می‌شود

طب سنتی ایران با رویکرد جذب گردشگران سلامت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که از امروز، ۲۳ بهمن‌ماه، در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه قرار است نمایندگانی از ۱۱ کشور حضور داشته باشند و دبیر کل گردشگری سازمان ملل متحد مهمان ویژه آن است.
این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد صنعت گردشگری ایران به شمار می‌رود و از آنجا که حوزه سلامت کشورمان در منطقه سرآمد است و به یکی از قطب‌های گردشگری سلامت تبدیل شده است، دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت نیز با هدف جذب گردشگران سلامت در حوزه طب سنتی در این رویداد حضور دارند.
دکتر حسینی‌ یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمکل وزارت بهداشت، در ادامه به حضور فعال دفتر طب ایرانی در سومین نمایشگاه گردشگری سلامت، اشاره کرد و گفت: «در این نمایشگاه، تلاش داریم تا برخی از ظرفیت‌های طب ایرانی در بحث گردشگری را پیش روی مخاطبان قرار دهیم. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی و ترویج این صنعت نوظهور به فعالان صنعت گردشگری و عموم مردم
خواهد بود.»

 


تعداد بازدید :  242