شماره ۳۰۱۳ | ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
سخنگوی دولت:
چرخ کارخانه‌ها پس از سال‌ها رکود به حرکت درآمد

سخنگوی دولت با تصریح اینکه در حوزه انرژی سرمایه‌گذاری‌های جدی صورت گرفته است و بخش زیادی از کارخانه‌های ما پس از سال‌ها رکود به حرکت درآمده‌اند، گفت: «در همین دوره، توسعه درآمدزایی با ارزش افزوده فعال شده است.»
همایش «ایران قوی با مشارکت حداکثری» با حضور سخنگوی دولت، بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان فارس در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.
علی بهادری جهرمی در این مراسم گفت: «دولت وقتی شروع به‌کار کرد، مهلت اجرای برنامه ششم توسعه تمام‌شده بود که بعد‌ها این مهلت تمدید شد، اما بخش زیادی از تکالیف برنامه را این دولت اجرا کرد. طبق گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی دهه گذشته ایران کمتر از نیم درصد بوده است، یعنی تفاوتی با صفر نداشته است، اما در این دولت اراده بر این است که چرخ رشد اقتصادی به حرکت در بیاید.»
وی با بیان اینکه فضای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شده و ثبت شرکت‌های جدید در این دولت سه برابر شده است، از افزایش حمایت از نخبگان در حوزه‌های مختلف به شکل قابل توجهی خبر داد و گفت: «خدمت به مردم را باید به چشم عبادت، وظیفه و تکلیف ببینیم. ایام انتخابات برای مسئولان ایامی پر از کار و تلاش جهادی است، زیرا تقدیر با انتخابات سالم و مشارکت بالا و امنیت
 رقم می‌خورد.»

 


تعداد بازدید :  258