شماره ۴۹۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  عرضه برنج داخلي با بسته‌بندي و کد رهگيري| جمیل علیزاده شایق دبیر انجمن حمایت از برنج ایران گفت:  برنج داخلی از‌ سال آینده به‌طور کامل در بسته‌بندی و با شناسنامه و کد رهگیری عرضه می‌شود. او با بیان این‌که این طرح از اول مهر امسال آغاز شده و در استان گلستان اجرایی شده است، اظهار داشت: خوشبختانه کارخانه داران بزرگ و بازرگانان عمده برنج داخلی از این طرح استقبال کرده‌اند که این به سلامت توزیع و افزایش اعتماد مصرف کنندگان کمک خواهد کرد و اگر مشکلی هم پیش‌ آید می‌توان کنترل، بررسی و جبران کرد.

  تغییرات قیمت خرده فروشی مواد خوراکی | بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به 1393.11.17 را اعلام کرد. بر این‌ اساس، قیمت میوه‌های تازه نسبت به هفته مشابه ماه قبل 10‌درصد و گوشت مرغ 18.4‌درصد افزایش و قیمت سبزی‌های تازه نیز 17.2‌درصد کاهش نشان می‌دهد.

  تعیین قیمت جدید نان با محاسبه هزینه‌های نانوایی| داوود موسوی مدیرکل دفتر بررسی و تعیین قیمت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: شیوه نامه تعیین قیمت انواع نان پس از بررسی‌های کارشناسی تصویب و برای اجرا به اصناف ابلاغ شده است. در این شیوه‌نامه همه هزینه‌های سربار به علاوه سایر هزینه‌ها شامل آب، برق، سوخت، عوارض و تعمیرات‌، قیمت نان را در سراسر کشور مشخص می‌کند.

  وام ۱۰۰ میلیونی برای تأسیس نمایندگی برندهای داخلی | عباس شفیعی مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان تهران اعلام کرد این صندوق برای تأسیس نمایندگی برندهای داخلی در سراسر کشور تا ۱۰۰‌میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴درصد می‌دهد.

  آجیل خارجی در خشکبار ایرانی| مصطفی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار اظهار کرد:  احتمال نمی‌دهیم که شب عید امسال قیمت آجیل و خشکبار گران شود، چون در بازار به اندازه‌ کافی محصول وجود دارد. او افزود:  تخمه مرمری و بادام زمینی چینی، بادام هندی سریلانکایی و هندی، مغز بادام و تخمه آفتابگردان مکزیکی و کانادایی و گردوی شیلیایی ازجمله آجیل‌های خارجی موجود در بازار آجیل ایران هستند.


تعداد بازدید :  207