شماره ۴۹۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

همزمان با جشن انقلاب
استقرار ۶۲۰ صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در راستای جمع‌آوری و دریافت وجوه اهدایی نیکوکاران و خیران، ضمن اعلام شماره حساب، ۶۲۰ صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی را هم در مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال مستقر کرد.
این سازمان با توجه به استقبال مردم و خیران، نسبت به همکاری با این سازمان عام‌المنفعه جهت سهولت دسترسی مردم، همزمان با اجرای برنامه ایستگاه‌های سلامت و ارایه خدمات بهداشتی از سوی داوطلبان به عموم مخاطبان، این صندوق‌ها را مستقر کرده و به‌علاوه شماره حساب ۷۰۰۰۸۰۰۰۴ را که به نام سازمان نزد بانک رفاه شعبه سپهبد قرنی مفتوح می‌باشد، اعلام کرد.

افتتاح ساختمان جدید داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان البرز
ساختمان جدید داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان ‌البرز با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح شد. در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر بیان کرد: «با تلاش همکاران پس از نوسازی دوباره، به‌زودی شاهد بهره‌برداری از درمانگاه جمعیت هلال‌احمر استان البرز نیز خواهیم بود.» معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر البرز هم در این مراسم گزارشی از عملکرد داروخانه و بخش‌های درمانی دیگر این جمعیت ارایه کرد.

افتتاح پایگاه امداد ونجات جاده‌ای انار
همزمان با دهه مبارک فجر پایگاه امداد جاده‌ای انار یادمان مرحوم مهدی عربیان در ۵ کیلومتری محور انار-یزد افتتاح شد.
پایگاه امداد جاده‌ای انار در زمینی به مساحت ۱۰‌هزار مترمربع با زیر‌بنای ۲۱۸ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۲‌میلیارد و ۲۰۰‌میلیون ریال احداث و به بهره‌برداری رسید که ۴۰۰‌میلیون ریال از اعتبار این پایگاه از محل کمک داوطلب و پدر بزرگوار امدادگر جوان مرحوم مهدی عربیان و ۱۸۰۰‌میلیون ریال از اعتبارات دولتی است.

افزایش ۲‌هزار متر مربع به فضای پایگاه بین شهری هلال‌احمر اردبیل
«هلال‌احمر دل در گرو نجات هموطنان دارد» کمال‌الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل با بیان این جمله در جشن پیروزی انقلاب که در جمعیت هلال‌احمر اردبیل برگزار شده بود گفت: «حضور به موقع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در زلزله آذربایجان‌شرقی افتخاری برای هلال‌احمر و مردم استان است.»
مصطفی افضلی فرد، نماینده اردبیل در مجلس شورای‌اسلامی با ابراز امیدواری برای بهبود سطح معیشت خانواده هلال‌احمر نیز گفت: «تلاش‌هاي امدادگران، پرسنل و نجاتگران هلال‌احمر جز با حمایت و مشارکت اعضای خانواده امکان‌پذیر نیست و نباید زحمات خانواده این افراد را نادیده گرفت.»
بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل نیز در این مراسم از افزایش ۲‌هزار مترمربع به فضای پایگاه بین شهری جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد.

آغاز ساخت انبار اداری جمعیت هلال‌احمر شهرستان آشتیان
کلنگ ساخت ساختمان انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر آشتیان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.  این مراسم با حضور نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست استانداری مرکزی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، فرماندار آشتیان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. این انبار امدادی با زیربنای یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۴‌هزار و ۲۰۰ متر ساخته می‌شود.

آغاز ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور ترانزیتی آستارا – رشت
به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم کلنگ‌زنی در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع در مسیر ترانزیت محور بین‌المللی آستارا – رشت در منطقه کلیدبر با حضور نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، بخشدار، اعضای شورای شهر و روستا و مدیران ادارات شهرستان بر زمین خورد.

 افتتاح پایگاه امداد و نجات بین‌شهری گردنه خان شهرستان بانه
پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه خان شهرستان بانه در استان کردستان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهری و مسئولان اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان در دهه مبارک فجر افتتاح شد.


تعداد بازدید :  202