شماره ۴۹۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   آزادسازی سهام عدالت مشکل دارد| معاون اول رئیس‌جمهوری اعلام کرد:  سهام عدالت می‌تواند به‌عنوان یک دارایی ارزشمند و امکانی خوب برای مردم محسوب شود، اما عدم‌تحقق اهداف این طرح، امکان آزادسازی سهام عدالت را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

  نمی‌گذاریم بدهکارها، سرخابی‌ها را بخرند| رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به این‌که برنده مزایده خرید سهام سرخابی‌ها بین یک تا ۱۰روز اعلام می‌شود، گفت: اجازه نمی‌دهیم سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به افراد بدهکار واگذار شود. او افزود:  کسی که به‌عنوان خریدار، برنده مزایده می‌شود باید اهلیتش تأیید شود در غیر این صورت، سهام به نفر دوم  یا سوم داده می‌شود.

  اقبال معامله‌گران به شرکت‌های تحریم‌شده| حسین کریم‌آبادی کارشناس بازار سرمایه گفت: گمانه‌زنی‌ها درخصوص توافق اولیه در مذاکرات هسته‌ای و تحقق آن باعث شده تا معامله‌گران بازار روی سهامی که از توافق تأثیر مثبت می‌پذیرد حساب کنند. او با اشاره به این‌که بالا رفتن حجم معاملات نشان‌دهنده اقبال سهامداران به بازار سرمایه است، افزود:  افزایش قیمت جهانی نفت فضای مثبتی پیش‌روی سهامداران قرار داده است.

 تداوم کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن | علیرضا توکلی رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران از تداوم کاهش قیمت اوراق تسهیلات مسکن از مهر تا دی‌ماه امسال خبر داد. او افزود:  ارزش معاملات این اوراق از مهرماه رو به کاهش گذاشته و تا پایان آذرماه از ارقام بالای 100‌میلیارد تومان به کمتر از 80‌میلیارد تومان در ماه رسیده است. به گفته او وام 60‌میلیون تومانی که توسط بانک مسکن مطرح شده هنوز قطعی نیست.

 


تعداد بازدید :  187