شماره ۴۹۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
... ادامه بارش‌های پراکنده

براساس تحلیل آخرین داده‌های هوا‌شناسی، از امروز گستره بارش‌ها برخی از نواحی استان‌های نیمه غربی، استان‌های واقع در جنوب البرز و سواحل شمالی را در بر می‌گیرد. با حرکت این سامانه به سمت شرق، از بعد از ظهر امروز از میزان بارش در برخی مناطق نیمه غربی موقتا کاسته و در نواحی شمال شرق و شرق کشور بارش باران آغاز می‌شود. همچنین از روز چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق تشدید خواهد شد.
با فعالیت این سامانه بارشی، احتمال وقوع رگبار و رعد و برق همراه با تگرک در برخی مناطق نیمه غربی در صبح امروز و صبح چهارشنبه دور از انتظار نیست و شرایط وقوع گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور طی امروز و فردا همچنان وجود دارد.
کمینه و بیشینه هوای تهران امروز به ۹ تا ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هوا‌شناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران امروز ابری همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود. کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز چهارشنبه این هفته بین ۹ تا ۱۳ درجه بالای صفر خواهد بود و بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های هوا‌شناسی، آسمان پایتخت در این روز ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.
در شبانه‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای 27 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. طی روزهای گذشته استان‌های همدان و‌ چهارمحال
 و بختیاری، سرد‌ترین و استان‌هرمزگان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.

 


تعداد بازدید :  95