شماره ۴۹۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
گزیده خوانی

 اگر قبض گاز نجومی گرفتید شکایت کنید| سیدجلال نورموسوی رئیس امور تعرفه‌ها و قراردادهای مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز با توصیه‌ای جدید به مشترکان دارای قبوض گاز نجومی، اعلام کرد: متوسط بار مالی قبوض گاز مشترکان خانگی در دوره زمستانی حدود 50 تا 55‌هزار تومان است. او تصریح کرد: آن دسته از مشترکانی که قبوض گازی با رقم نجومی  یا نا متعارف دریافت می‌کنند می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت یا امور مشترکان ادارات و شرکت‌های گاز مراجعه کنند.

 پلمب نمایشگاه‌های خودرو جواب داد| غلامحسین قاسمیان، رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو گفت: بعد از پلمب نمایشگاه‌هایی که خودرو در حاشیه خیابان پارک می‌کردند، دیگر هیچ‌کدام از نمایشگاه‌داران خودروها را بیرون از مغازه‌ پارک نمی‌کنند چون اگر پارک کنند بلافاصله خودروها با جرثقیل حمل می‌شوند، البته حمل این خودروها موجب ایجاد ترافیک شدیدی می‌شود و این موضوع خود نیز معضل جدیدی شده است.

 کیسه‌های آرد یارانه‌ای و آزاد رنگ‌بندی شد| علی قنبری مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع آرد دولتی و آزاد با کیسه‌هایی در رنگ‌های مختلف برای نانوایی‌ها در راستای نظارت بر توزیع آرد یارانه‌ای و جلوگیری از خروج و مصرف این آردها در شبکه آزادپزی خبر داد.

 خداحافظی با اتوبوس ‌سواری در مهرآباد| محمدعلی ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به راه‌اندازی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد از 15اسفندماه گفت:  این ترمینال مجهز به AIR BRIDGE با همان پل هوایی است به‌طوری‌که سوار و پیاده شدن مسافران از هواپیما از طریق این پل‌های هوایی انجام می‌گیرد و مسافران به جای این‌که سوار اتوبوس شوند، می‌توانند به راحتی از این پل‌ها استفاده کنند.


تعداد بازدید :  93