شماره ۴۹۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌معزی:
بیداری اسلامی رهاورد پیام صلح و دوستی انقلاب اسلامی است

نماینده‌ ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران موج خیزش و بیداری‌ اسلامی را رهاورد پیام آزادگی، صلح‌ودوستی و عدالتخواهی انقلاب‌اسلامی دانست. متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌معزی به شرح زیر است:
«جمعیت‌ هلال‌احمر جمهوری ‌اسلامی ایران، ۲۲بهمن، سی‌وششمین سالروز پیروزی قیام شکوهمند امت مؤمن و بپاخاسته‌ ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) بر حکومت ستمشاهی و دست‌نشانده اجنبی را به همه آزادگان جهان، مسلمانان عدالتخواه به‌ویژه هموطنان ظلم‌ستیز تبریک و تهنیت می‌گوید.
حرکت شگرف و فراگیر انقلاب‌اسلامی که برخاسته از انگیزه‌های‌ دینی، فرهنگی و ملی مردم نجیب و حق‌جوی این مرزوبوم بود، بر آموزه‌های اصیل اسلام ‌ناب‌محمدی(ص) همچون وحدت کلمه، ظلم‌ستیزی و عدالتخواهی استوار است و آرمان‌های والای استقلال، آزادی و جمهوری‌اسلامی را پی می‌گیرد.  پس از پیروزی چشمگیر انقلاب‌اسلامی ایران، تلاش برای زدودن آثار رژیم ستمشاهی و استقرار نظامی شایسته و توانمند دوچندان شد و در نخستین گام در پرتو رهبری خردمندانه‌ امام راحل (قدس سره) مردمسالاری دینی در کشور سایه گسترد و پرچم جمهوری اسلامی ایران در جهان برافراشته شد.
همگام با بنیان گرفتن جمهوری اسلامی‌ ایران، دشمنان زخم‌خورده‌ از قیام پرشکوه ملت به ستیزه‌جویی و مشکل‌آفرینی روی آوردند و در آتش نزاع‌های قومی و جنگ‌های منطقه‌ای دمیدند. لیکن هدایت‌های زندگی‌بخش امام راحل(قدس سره) و پس از امام، ربع‌قرن رهبری و هدایت داهیانه حضرت آیت‌الله‌ العظمی‌خامنه‌ای رهبر معظم ‌انقلاب ‌اسلامی با حول‌وقوه‌الهی و با حضور مردم مؤمن، متحد و بصیرت‌مند و همیشه در صحنه ایران، نه‌تنها اهداف توطئه‌ها و تحریم‌ها را ناکام گذاشته است، بلکه با انتشار پیام آزادگی، صلح‌ودوستی انقلاب‌ اسلامی و بالندگی دستاوردهای جمهوری ‌اسلامی در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و فناوری، موج خیزش و بیداری ‌اسلامی کشورهای منطقه را درنوردید.
جمعیت هلال‌احمر جمهوری ‌اسلامی ‌ایران با همدلی و همگامی همواره در خدمت جامعه‌ ‌اسلامی و انقلابی، برای خدمتگزاری و سربلندی آنان کوشا بوده و خواهد بود و همگام با امت قهرمان و سربلند ایران‌ اسلامی در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب‌ اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن شرکت خواهد نمود.»

 


تعداد بازدید :  95