شماره ۴۹۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   رونمایی سامانه معاملات برخط بازار مشتقه در بورس کالا| مراسم رونمایی از سامانه معاملات برخط بازار مشتقه کالایی بورس کالای ایران با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای هیأت‌مدیره رئیس بورس کالای ایران و مقامات و مدیران بازار سرمایه برگزار شد. رئیس سازمان بورس این اقدام بورس کالا را پاسخ به مطالبات بازار سرمایه دانست و افزود: راه‌اندازی سامانه معاملات برخط مشتقات در بورس کالا، اقدامی مناسب در جهت تأمین انتظارات فعالان بازار سرمایه مبنی بر تنوع بخشی به پرتفوی سرمایه‌گذاری و دسترسی به ابزارهای متنوع در این زمینه است.

   فروش 100‌درصدی سهام نوسازی صنایع ایران | تعداد 91‌میلیون و 630‌هزار سهم شرکت نوسازی صنایع ایران معادل 100‌درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم 2032 ریال و ارزش کل پایه 186‌میلیارد و 192‌میلیون و 160‌هزار ریال روز گذشته در فرابورس عرضه شد که به همین قیمت پایه نیز به فروش رسید. براساس این گزارش؛ سازمان خصوصی‌سازی این میزان سهام را به وکالت از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به صورت 15‌درصد نقد و بقیه اقساط 5ساله واگذار کرد.

   واگذاری 8/3‌هزار‌ میلیارد تومان تصدی دولتی | از ابتدای امسال تا نیمه بهمن‌ماه، 38‌هزار و 229‌میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده که از این میزان، 2987‌میلیارد ریال در بورس، 26‌هزار و 854‌میلیارد ریال در فرابورس، 8‌هزار و 388‌میلیارد ریال از طریق مزایده و یک‌میلیارد ریال از طریق مذاکره به فروش رسیده است.


تعداد بازدید :  93