شماره ۲۸۹۷ | ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۸ شهريور
صفحه را ببند
شهادت دومین بسیجی حادثه تروریستی ممسنی

دومین بسیجی که ۲۵ شهریور ماه در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور و در شهرستان ممسنی مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.
اسماعیل قزل سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اعلام خبر شهادت این مدافع امنیت گفت: «مجروحان حادثه تیراندازی به نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد در شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفتند. روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی شهادت دومین بسیجی را که در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود، اعلام کرد. پوریا خوشنام در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.»
پوریا خوشنام یکی از چهار بسیجی ممسنی‌تبار بود که شامگاه بیست‌وپنجم شهریور توسط دو راکب موتورسوار در میدان معلم شهر نورآباد مورد هدف قرار گرفت.
عارف قره‌قانی‌نیا و اسماعیل محمدی دو مجروح این حادثه هستند که بعد از عمل جراحی دوران نقاهت را می‌گذرانند.
این حادثه حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد مرکز شهرستان ممسنی روی داد که طی آن دو موتوسوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه‌زن به سمت نیروهای بسیجی کردند که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند.
در جریان این تیراندازی چهار نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا مجروح شدند که یکی از آنها به سبب شدت جراحات وارده به شهادت ‌رسید و پوریا خوشنام نیز دیروز آسمانی شد.
ضاربان بلافاصله از محل متواری شدند که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنها هستند.

 


تعداد بازدید :  106