شماره ۴۹۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
به سمت رضایت بیشتر

طرح نو| بلیت الکترونیکی تاکسی‌ها در راه است. سخنگوی کمیسیون حمل ونقل شورای شهرتهران آخرین جزییات استفاده از بلیت الکترونیک در تاکسی‌ها را تشریح کرد.
ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد سرانجام استفاده از کارت بلیت در تاکسی‌ها گفته: براساس آخرین اطلاعات، سازمان تاکسیرانی در حال رایزنی با پیمانکاران مربوطه برای اجرای این برنامه است.
بر اساس اعلام این مقام مسئول،استفاده از بلیت الکترونیک در تاکسی‌ها، به علت تغییرخودسرانه در نرخ کرایه‌ها پیشنهاد شده است. ظاهرا با توجه به پیگیری کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، برای اجرایی شدن این طرح در حال حاضر سازمان تاکسیرانی در حال بررسی شرایط پیمانکاران برای اجرایی کردن پیشنهاد مربوطه است.
این پیشنهاد در شرایطی که گرفتن مبالغ اضافی از سوی برخی از تاکسی‌ها به رویهای مرسوم مبدل شده می‌تواند بسیاری از معضلات ضمنی استفاده از تاکسی نظیر جر و بحث مسافران و راننده را کاهش دهد. از سوی دیگر توجه به اینکه شکایات مردمی و بررسی تک تک این شکایت‌ها فرآیندی هزینه‌بر است، اقدام بالا می تواند بخش قابل توجهی از بودجه تاکسیرانی را برای هزینه در افزایش رضایت شهروندان ذخیره کند.


تعداد بازدید :  94