شماره ۴۹۶ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
پورزرندی در جشن پنجمین سالگرد تاسیس بانک شهر:
تفاهم 80 هزار میلیارد ریالی با شهرداری‌ها برای عمران و آبادی شهرها

مدیر‌عامل بانک شهر با بیان این که شهرداری‌ها، مشتریان بزرگ این بانک هستند گفت: بانک شهر با 20استان کشور برای آبادانی و عمران آنان همکاری کرده است و تا کنون، 80 هزار میلیارد ریال در سطح کشور برای فعالیت‌های عمرانی، با شهرداری‌ها تفاهم‌نامه امضا شده است‌.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در جشن پنجمین سالگرد تاسیس بانک شهر، اظهار کرد: این بانک با هدف به کارگیری روش‌های نوین مدیریت بانکداری و به منظور کمک به مدیریت شهری در ساختن شهری امن، شاداب و با نشاط جهت زندگی شهروندان تاسیس شد تا همه شهروندان بتوانند از زندگی خود لذت ببرند.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به برنامه‌های این بانک، تصریح کرد: مصمم هستیم این بانک، تا پایان تیرماه سال آتی جزو 5 بانک برتر کشور شود و تا پایان برنامه 5ساله خود نیز به عنوان بانک برتر کشور باشد.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به روند افزایش سرمایه بانک، تصریح کرد: از ابتدای امسال، سرمایه بانک از 4000میلیارد به 8000میلیارد ریال رسید و به زودی این سرمایه به 16000میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
وی رضایتمندی مشتری و مشتری‌مداری را از اصلی‌ترین برنامه‌های بانک شهر دانست و افزود: این بانک، مشتریان فهیمی دارد و شهرداری‌ها نیز مشتریان بزرگ آن هستند‌.


تعداد بازدید :  84