شماره ۴۹۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن
صفحه را ببند
خارج از مرز

زن افغان شکمش را پاره کرد تا کودکش را به دنیا آورد
زنی در ولایت بامیان افغانستان برای به دنیا آوردن پنجمین کودکش شکم خود را پاره کرد و نوزادش را به دنیا آورد.
مسئولان بیمارستان مرکزی بامیان گفته‌اند که این زن ۲۸ساله شهلا نام دارد و پس از پاره‌کردن شکم و بیرون‌ کشیدن نوزادش در حالتی خون‌آلود به بیمارستان آورده شده ‌است. آنها همچنین گفته‌اند که این زن برای به دنیا آوردن کودکش شکم خود را به طول ۱۲سانتیمتر پاره کرده ‌است.
خانم شهلا در ولسوالی یکاولنگ ولایت بامیان زندگی می‌کند و ۴فرزند دیگر نیز دارد. مسئولان بهداشتی بامیان می‌گویند که توأم با آثار جراحی، آثار سوختگی نیز در بطن این خانم دیده شده‌ است. گفته می‌شود وی چندی‌ پیش به بیمارستان مراجعه کرده تا کودکش را از شکمش بیرون بکشند، اما به دلیل این‌که کودک ۷ماهه او از بین نرود پزشکان از انجام این عمل خودداری کرده‌اند اما شهلا پس از بازگشت به خانه، به خاطر درد شکم، خودش به این عمل اقدام کرده و کودکش را از شکمش بیرون کشیده است.

وحشت‌آفرینی 2 مرد ایرانی در استانبول
2پسر جوان ایرانی در هتلی در منطقه بی‌اوغلوی استانبول چاقوکشی کردند و باعث وحشت کارکنان و میهمانان هتل شدند. 2پسر ایرانی که فیلم رفتار خشونت آمیز آنها توسط پلیس ترکیه منتشر شده درحالی‌که چاقو به دست دارند وارد لابی هتل شده و پس از مشاجره لفظی با مدیر هتل درگیر شده و با چاقو به او حمله می‌کنند.
پسر ایرانی چاقوی خود را به طرف کارمند هتل نشانه می‌رود که با مداخله کارکنان ماجرا به شکل دیگری پایان یافته و پسر ایرانی مورد ضربه چاقو قرار می‌گیرد و زخمی می‌شود. در حال حاضر یکی از پسران ایرانی در بیمارستان بوده و دیگری توسط پلیس دستگیر و پرونده‌اش به دادگاه ارسال شده است.
دو مرد جوان ایرانی درحالی در استانبول اقدام به چاقوکشی کرده و باعث وحشت شده‌اند که پیش از این چنین رفتارهایی از مسافران ایرانی در آنتالیا بسیار گزارش شده بود.
موضوع تأسف باری که به کرات در مورد مسافران ایرانی در آنتالیا نقل می‌شود دعوا و درگیری‌هایی است که راه می‌اندازند. اغلب مدیران تور گردشی که در خط توریستی آنتالیا فعال‌اند بر این نکته تأکید دارند که همواره در سفرهای خود حاشیه‌هایی مبنی بر دعوا و درگیری داشته‌اند و به دردسر افتاده‌اند.


تعداد بازدید :  166