شماره ۲۸۱۵ | ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۱ خرداد
صفحه را ببند
دستگیری ۲۳۲ سارق و مالخر حرفه‌ای در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲۳۲ سارق و مالخر حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت که طرح تشدید برخورد با سارقان اجرا شده است.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان در شهر تهران، گفت: «پس از انجام چندین روز کار اطلاعاتی از سوی همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ، طی روزهای گذشته طرح عملیاتی برخورد با سارقان و مالخران در سطح پایتخت به اجرا درآمد که در جریان آن ۲۳۲ سارق و مالخر دستگیر شدند. تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اجرای ده‌ها عملیات دستگیری در سطح شهر، موفق به انهدام بیش از ۶۰ باند -که اعضای آن مرتکب جرایمی مانند سرقت به‌عنف، سرقت منزل و اماکن، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه و سایر جرایم از جمله خرید اموال مسروقه شده بودند- شدند. عمده دستگیرشدگان جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند. همچنین مقادیر زیادی اموال مسروقه از این افراد کشف شده که به زودی به مالباختگان پس داده خواهد شد.»
او با بیان اینکه در اجرای این طرح دستگیری مالخران هم جزو اولویت‌های جدی بود، افزود:‌ «30 نفر از افرادی که در جریان این طرح دستگیر شدند، جزو مالخران اموال مسروقه هستند که از آنان نیز  مقادیری اموال مسروقه کشف شده است. دستگیری سارقان خشن نیز از دیگر اولویت‌های پلیس است. طی تعامل خوبی که میان پلیس و دستگاه قضا ایجاد شده است، به پرونده سارقان خشن به شکل خارج از نوبت رسیدگی و اشد مجازات نیز برایشان در نظر گرفته خواهد شد.»


تعداد بازدید :  407