شماره ۴۹۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ بهمن
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

حجت‌الله ایوبی به جای حکم برای بزرگان سیاست خارجی و هنرمندان مطرح سینمای ایران، با سپاس نامه‌ای اعضای شورای راهبردی امور بین‌الملل سینمای ایران را به‌طور رسمی معرفی کرد: سیدمحمدصادق خرازی، حمیدرضا آصفی، محمد روحی‌صفت، محمدجواد شبستری، علیرضا شجاع‌نوری، محمدعلی حسین‌نژاد، علی معلم، مرتضی رزاق‌کریمی و محمدمهدی عسگرپور.

نجف دریابندری که از چهارشنبه قبل بر اثر خونریزی داخلی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایرانمهر بستری شده است، همچنان تحت نظر پزشکان قرار دارد.

کنسرت گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان به دلیل استقبال تماشاگران برای یک نوبت دیگر تمدید شد.

مصطفی جمشیدی از تألیف رمان تازه‌ای با عنوان «سمندر» در گونه ادبیات دفاع مقدس
 خبر داد.

گروه موسیقی محلی «گیل و آمارد» گیلان قبل از برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دعوت رایزن فرهنگی ایران در روسیه به این کشور سفر می‌کند.

انتشارات سوره‌مهر به تازگی سه مجلد نخست از مجموعه ۹ جلدی «روزهایی که پنج وجبی یک زرافه کوچولوی کوچولو بود» را به قلم زهره پریرخ منتشر کرده است.

داستان بلند «مردی که هیچ بود» نوشته زنده‌یاد مرتضی احمدی توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شد.

برنامه «رادیو هفت» در طول دهه فجر به بررسی انقلاب و دهه فجر از زوایای جدید می‌پردازد.

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما معتقد است مستند «سمفونی استیضاح» کاوش در تاریخ انقلاب اسلامی بدون طعم سفارش و محافظه‌کاری است.

سیروان خسروی با جدید‌ترین قطعاتش در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر حضور پیدا خواهد کرد.

گروه رستاک در جشنواره موسیقی فجر با‌‌ همان اعضای همیشگی به صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌های «همه اقوام من» و «سورنای نوروز» را اجرا می‌کند.

شبکه‌های آی‌فیلم فارسی، عربی و انگلیسی رویدادهای سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر را به سه زبان به مخاطبان خارج از کشور ارایه می‌کنند.

فیلم سینمایی «نیمرخ‌ها» تازه‌ترین ساخته ایرج کریمی پس از طی مراحل فیلمبرداری خود شب گذشته در حوالی تجریش به پایان رسید.

هنوز سانس قطعی نمایش فیلم «محمد رسول‌الله» ساخته مجید مجیدی در جشنواره فجر مشخص نشده ولی این احتمال وجود دارد که 17 بهمن برج میلاد میزبان این اثر تاریخی
مذهبی باشد.

نمایش «فصلنامه نانوک» به کارگردانی پویا پیروزرام که درباره مضمون فرزندکشی است اجرای خود را از 15 بهمن‌ماه در تماشاخانه استاد انتظامی آغاز می‌کند.

پس از نمایش «بی لالا» که آخرین اجرای سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر فجر بود، تماشاگران به احترام مقاومت و روحیه بهرام ریحانی بازیگر کار که با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، او را
تشویق کردند.

فیلمبرداری فیلم «سرقت مردان خاکستری» آخرین ساخته امیرشهاب رضویان در روزهای گذشته با سکانس‌هایی مربوط به دهه 70 به
پایان رسید.

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» ‌سال آینده در فرهنگسرای نیاوران دوباره روی صحنه می‌رود.


تعداد بازدید :  332