شماره ۴۹۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۴ بهمن
صفحه را ببند
شهردار ساری تاكيد كرد
اجراي پروژه‌هاي عمراني يك لحظه هم توقف نخواهد داشت

مهدي عبوري در يكي ديگر از جلسات شوراي اداري شهرداري ساري در سخنان مهمي ضرورت ايجاد تحول اداري در اين دستگاه را مورد توجه قرار داد و بر لزوم حاكميت شايسته‌سالاري در آن تاكيد كرد.
به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري، در اين نشست مديران‌عامل سازمان‌هاي تاكسيراني و ميوه‌وتره‌بار و ميادين  و نيز فناوري و اطلاعات گزارشي از اقدامات انجام شده ارایه كردند و پس از آن به پرسش‌هاي مطرح از سوي ديگر حاضران در نشست پاسخ دادند.
اين گزارش حاكي است پس از آن شهردار ساري طي سخناني با تقدير و تشكر از فضل‌الله‌نژاد و زارع مديران دو سازمان تاكسيراني و ميوه‌وتره‌بار و ميادين بر ضرورت پيگيري مسائل و مشكلات آنها تاكيد كرد و با اشاره به الزام ساماندهي مناسب به تاكسيراني و بازارهاي روز شهر گفت: پس از اين تمامي كانكس‌هاي سازمان ميادين  ميوه‌وتره‌بار بايد در تمام روزهاي هفته فعال بوده و به ارایه خدمات به شهروندان بپردازند.
وي سپس با انتقاد از برخي نابساماني‌ها كه موجب كاسته شدن كارايي شهرداري ساري مي‌شود رهنمودهايي ارایه كرد و افزود:   هيچ عنصري مانند شايسته‌سالاري نمي‌تواند موتورمحركه يك دستگاه اجرايي مانند شهرداري را تقويت كند. ضمن آنكه ضرورت دارد از اصل تشويق و تنبيه بيش از پيش استفاده شود تا نگاه به افراد كوشا و ساعي با ديگران تغييريافته و باعث افزايش انگيزه‌ها شود.
شهردار ساري در ادامه اين نشست عدم‌متوقف شدن اجراي پروژه‌هاي عمراني را حتي براي يك روز غيرقابل قبول عنوان كرد و افزود: بايد به روند احداث آنها سرعت داد زيرا هر توقفي موجب هدر رفتن سرمايه مالي و نيروي انساني مي‌شود.
وي با اشاره به آسيب‌شناختي مستمر فعاليت‌هاي سازمان‌هاي تابعه به لزوم رفع سريع معايب «ساري‌كارت‌ها» تاكيد كرد و گفت: قطعاً نشست مديران سازمان‌هاي تابعه با يكديگر مي‌تواند سهم و نقش بسزايي در بهبود فعاليت‌هاي آنها داشته باشد.
عبوري سپس وجود چندين كانكس در برخي از معابر را مورد توجه قرار داد و گفت: سازمان ميادين ميوه‌وتره‌بار بايد در تمام روزهاي ‌سال از اين كانكس‌ها براي ارایه خدمات به شهروندان استفاده كند.
مهدي عبوري  شهردار ساري آنگاه تكريم ارباب‌رجوع را يكي از مهم‌ترين وظايف اين دستگاه توصيف كرد و افزود: شهرداري بايد در كنار خدمت‌رساني به مردم تكريم آنها را يك اصل اساسي تلقي كند و مانع از آن شود كه اين انس و الفت و احساس تعلقي كه ميان شهروندان و شهرداري به‌وجود آمده است خدشه‌دار شود. وي در ادامه با بيان اين مطلب كه هيچ‌گونه توصيه و سفارشي را نمي‌پذيرد، افزود: معاونان و مديران شهرداري نيز بايد اين‌گونه باشند و در برابر هر توصيه‌اي بايستند زيرا هرجا كه توصيه و سفارشي باشد آن‌جا از شايسته‌سالاري فاصله مي‌گيرد.
عبوري در بخش ديگري از سخنان خود تداوم نهضت آسفالت را مورد توجه قرار داد و افزود: تا شب‌عيد بايد هر روز معابر عمومي را آسفالت كنيم مگر آنكه شرايط جوي نامناسب باشد.

 


تعداد بازدید :  289