بحران‌های اخلاقی دولت انگلیس

کیوسک، نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، سه‌شنبه 24 ژانویه 2023

به گزارش فایننشال تایمز، زاهاوی پس از اینکه سوناک دستور بازنگری اخلاقی در امور مالیاتی او را صادر کرد، برای بقای زندگی سیاسی خود می‌جنگد.

شهروندآنلاین – در روزنامه‌‌های انگلیسی پرونده فرار مالیاتی ناظم زهاوی، رهبر حزب محافظه‌کار بیش از هر موضوعی اهمیت دارد. آنها پای نخست‌وزیر را هم وسط کشیده‌اند.

دیلی میل

روزنامه دیلی میل سرمقاله‌ای از بوریس جانسون را منتشر می‌کند که می‌پرسد چرا غرب در انتظار تحویل سلاح به اوکراین است. این روزنامه که با عکسی تمام صفحه از ویرانی جنگ تلاش کرده اثرگذاری سرمقاله را بیشتر کند، به نقل از نخست‌وزیر سابق بریتانیا نوشته است غرب منتظر کدام جهنمی است که در تامین تسلیحات اوکراین کوتاهی می‌کند؟ جانسون که یکی از رفقای سیاسی زلنسکی محسوب می‌شود، مدعی شده اروپا باید به‌سرعت اوکراین را از نظر سلاح‌های سبک‌وسنگین تامین کند تا این کشور برنده جنگ با روسیه شود.

فایننشال تایمز

در روزنامه‌‌های انگلیسی پرونده فرار مالیاتی ناظم زهاوی، رهبر حزب محافظه‌کار بیش از هر موضوعی اهمیت دارد. آنها پای نخست‌وزیر را هم وسط کشیده‌اند. رسانه‌ها می‌خواهند بدانند سوناک در جریان این پرونده بوده یا نه. فایننشال تایمز می‌گوید که زهاوی پس از اینکه سوناک دستور بازنگری اخلاقی در امور مالیاتی او را صادر کرد، برای بقای زندگی سیاسی خود می‌جنگد. این روزنامه همچنین گزارش می‌دهد که دولت با یک بحران اخلاقی دیگر مواجه است و ریچارد شارپ، رئیس بی‌بی‌سی، تحت بررسی در مورد روندی است که منجر به انتصاب او شد. موضوع به همکاری رئیس بی‌بی‌سی و بوریس جانسون، نخست‌‌وزیر سابق بریتانیا در یک قرارداد مالی برمی‌گردد که چند روزی است سوژه رسانه‌ها شده است.

 

نیویورک تایمز

کار بیشتر و دست چندم در برترین آژانس زیست‌محیطی آمریکا، صدای کارکنانش را درآورده است. به گزارش نیویورک تایمز برترین آژانس زیست‌محیطی آمریکا به دلیل مهاجرت بیش از 1200 دانشمند و کارشناسش در دولت ترامپ، هنوز با پیامدهای منفی مواجه است.  رئیس مواد شیمیایی این آژانس می‌گوید کارکنان نمی‌توانند با حجم کاری فزاینده کنار بیایند. این محیط در تلاش برای نوشتن قوانین و مقررات پیچیده‌ای است که در اهداف آب‌وهوایی بایدن نقش اساسی دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.