شماره ۲۶۸۸ | ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
دستگیری 6 سارق سابقه‌دار منازل

6 سارق سابقه‌دار که از خانه‌های مردم در استان‌های اصفهان، گلستان و قزوین سرقت کرده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند. 100 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه این متهمان کشف شد.
سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در رابطه با جزئیات این پرونده گفت: «در پی وقوع چندین سرقت از خانه‌های مردم در شهر اصفهان و شکایت شهروندان به پلیس، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌هایی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند و جمع‌آوری آثار و ادله‌های مربوط به سارقان در نهایت رد پای ۶ سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها بدست آوردند که به‌صورت دو نفره از این منازل سرقت می‌کردند.»
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان جزو سارقان در حرکت و از مرتکبان تکرار جرم هستند، افزود: «با رصد هوشمندانه کارآگاهان سرانجام مخفیگاه آنان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی ظرف ۴۸ ساعت تمامی آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل طلاجات، سکه، پول نقد، نقره‌ و گوشی تلفن همراه کشف شده که ارزش این اموال توسط کارشناسان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.» این مقام انتظامی همچنین از کشف دو قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه و آلات و ادوات مورداستفاده در سرقت‌ها طی بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: «این افراد در تحقیقات صورت‌گرفته به ده‌ها سرقت منزل در شهرستان‌های اصفهان، مبارک، شاهین‌شهر و همچنین استان‌های  قزوین و گلستان اعتراف کردند.»


تعداد بازدید :  147