شماره ۴۸۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

رونالدو محروم شد
کمیته برگزاری لالیگا، کریستیانو رونالدو را 2جلسه از همراهی رئال‌مادرید محروم کرد. بر این اساس رونالدو در 2دیدار مقابل رئال سوسیه‌داد و سویا غایب خواهد بود اما می‌تواند در دربی مادرید میدان برود. ستاره پرتغالی در دیدار تیمش مقابل کوردوبا به ادیمار لگد زد و او را نقش بر زمین کرد و سپس ضربه‌ای را با دست به صورت کرسپو زد تا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شود. در این شرایط مارتینس، مدافع سوسیداد از این حکم ابراز رضایت کرده است.

فیگو، کاندیدای جدید ریاست فیفا  
لوئیز فیگو مهاجم پیشین تیم‌ملی پرتغال و رئال‌مادرید به کاندیداهای انتخاب بعدی ریاست فیفا اضافه شد. فیفا تاریخ نام‌نویسی برای کاندیداتوری در دوره بعدی انتخابات این سازمان را 29 ژانویه 2015 (امروز) اعلام کرده و اکنون فیگو تصمیم گرفته است وارد این رقابت شود چرا که برای پیروزی در این نبرد انتخاباتی از حمایت 5فدراسیون عضو فیفا هم برخوردار است.

بزرگان آفریقا صعود کردند
دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا با برگزاری دو دیدار درگروه سوم پیگیری شد که درنهایت از بین 4 تیم معتبر قاره آفریقا غنا و الجزایر با 6 امتیاز به عنوان تیم اول و دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند. برای الجزایر، ریاض محرز در دقیقه 11 و نبیل بن طالب در دقیقه 82 گلزنی کردند تا سنگال تسلیم شود. در دیگر بازی هم جان بویه در دقیقه 73 و آندره آیه وو در دقیقه 83 برای غنا و ماندلا ماسانگو  در دقیقه 7 برای آفریقای جنوبی گلزنی کردند.

رونمایی از مجسمه نویر
20 هنرمند با صرف مبلغ حدود 200‌هزار یورو تمام تلاش خود را طی5 ماه معطوف ساختن شبیه‌ترین مجسمه ممکن به مانوئل نویر کردند. این مجسمه آماده شده و یادآور حضور وی درون دروازه آلمان در دیدار برابر تیم‌ملی آرژانتین در فینال جام‌جهانی است. بهترین دروازه‌بان حال حاضر دنیا بعد از مراسم رونمایی از مجسمه‌اش گفت: «این صد در صد خود مانوئل نویر است.»


تعداد بازدید :  248