شماره ۴۸۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ بهمن
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   رسیدگی به شکایات مشتریان موسسات اعتباری| شورای پول و اعتبار دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان موسسات اعتباری را در 11 ماده و 9 تبصره مورد تصویب قرار داد. ضمنا شورا مقرر کرد برای اجرای کامل این دستورالعمل، بانک مرکزی ساختار و نیروی انسانی مناسب برای انجام این وظیفه را فراهم کند.

   اعتراض تولیدکنندگان به برگزاری نمایشگاه پوشاک ترک‌ها در تهران| نمایشگاه پوشاک ترکیه که 12الی 16 همین ماه قرار است در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود موجب شد، جمعی از تولید‌کنندگان پوشاک وطنی صبح روز چهارشنبه در مقابل اتحادیه پوشاک تجمع و اعتراض خود را اعلام کنند.

   نشست بررسی اقتصاد ایران با حضور نمایندگان صندوق پول| مارتین سریسولا، رابرت بلاتووگل و الیور بازدوانت، نمایندگان صندوق بین‌المللی پول با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با محمد قاسمی معاون پژوهش‌های اقتصادی و کارشناسان و پژوهشگران این مرکز، دیدار و شرایط اقتصادی کشورمان را بررسی کردند.

  یک‌چهارم نیازهای کشور را چینی‌ها تأمین می‌کنند| مجتبی موسویان مدیرکل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت چین را بزرگترین شریک تجاری ایران خواند و گفت:  29‌درصد از کل صادرات ایران به چین صورت می‌گیرد و از سوی دیگر یک چهارم نیازهای کشورمان را چینی‌ها تأمین می‌کنند.

  برای ترانزیت پهنای باند به عراق از مصرف‌کننده داخلی کم نمی‌گذاریم| محمد واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد صادرات اینترنت به کشور عراق با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت در داخل کشور گفت: موضوع ترانزیت، سرمایه‌گذاری خوبی است؛ بنابراین لزومی ندارد که خودمان پهنای باند تولید کنیم بلکه می‌توانیم پهنای باند موجود در عرصه بین‌الملل را از طریق خطوط عبوری به عراق بدهیم. پس آنچه به عراق می‌دهیم با آنچه در داخل مورد استفاده قرار می‌گیرد جداگانه است و چیزی برای مصرف‌کنندگان داخلی کم نمی‌گذاریم.

 


تعداد بازدید :  252